Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Jag undrar om det finns någon som vet vilken som är den lägsta höjden i en cler round för B-ponny då min dotter vill ut och tävla till...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Cyllene
·
N
Dressyr Har läst i lite gamla trådar men jag förstår inte riktigt.. om man alltså rider LA:P1 eller ett annat program med skolor och enkla byten...
Svar
11
· Visningar
2 596
Senast: Lancet
·
M
Western Jag har en fråga till er som äger Quarter, det kan ju inte ha ungått er att Herda går att testa för. Jag vet folk som har just testat... 2
Svar
20
· Visningar
3 636
Senast: Lenita
·
Dressyr Vilka märken finns det som påminner om Dominus i sätet? Jag har under veckan provat två sadlar, en Kieffer och en Hubertus Jubilee...
Svar
17
· Visningar
1 601
V
Fälttävlan Är på jakt efter ny väst nu och stött på ett "problem" är detta: Västen är godkänd enligt EU-normen EN13158:2000- klass 3. det...
Svar
7
· Visningar
1 524
Senast: nocki
·
D
Trav Hej! Har varit här massor förr. Nu är jag tvillingmamma och har givit bort mina gamla juveler... Jag vill så gärna rekommendera... 2
Svar
37
· Visningar
6 396
Senast: Dinda
·
  • Omröstning Omröstning
Fälttävlan Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikerna har funnits och diskuterats tidigare. Jag tänkte ge er... 2
Svar
22
· Visningar
2 462
Senast: 80-tals rookie
·
Trav Hola! Med risk för att vara tjatig.. Men.. Vad skulle ni korsa en stycke Dover Calais med? e.Go Hammering- Mix Broline e.Sandy Bowl...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: TJT
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Grenar Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikarna har funnits och diskuterats tidigare. Jag tänkte ge er...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Distans Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikerna har funnits och diskuterats tidigare. Jag tänkte ge er...
Svar
6
· Visningar
1 526
Senast: Gunnar
·
B
  • Låst
Fälttävlan Är de ngn som vet ngt om detta eller som var där?:crazy:
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: LenaH
·
Körning Funderar på att sälja min rockard och köpa en ny vagn... Har ni några bra tips? Skulle vilja ha en vagn där man kommer lite högre upp så... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 297
Senast: Vindelkusken
·
Hoppning några tips på hur man får hästen att bli mer rädd om benen? Hästen i fråga kan hoppa rakt in i hindren och verkar inte bry sig nämnvärt...
Svar
17
· Visningar
2 204
Senast: Cyllene
·
Islandshäst Hej, mina två lösdriftsraringar är i beteshage nu. Den var överdimensionerad för fyra hästar o nu är det bara mina två kvar. Börjar...
Svar
17
· Visningar
1 547
Senast: islandforever
·
C
Dressyr Hejsan! Jag vill köpa lite nya dressyrschabrak till min isis så då tänkte jag ta hjälp av er dressyrfolk. Jag sökte här i forumet... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 918
Senast: PansParis
·
M
Fälttävlan hej,jag skulle börja träna min häst lite i tereng men jag har ett problem:Min häst är rädd för vatten!altså skritta genom vatten pölar...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: MovieStar
·
E
Western Kanske ämnet är utjatat, men jag är nybörjare på western och skall köpa en sadel. Jag har hittat en sadel av märket Premiere, är detta...
Svar
8
· Visningar
1 158
L
Trav mitt 5 åriga sto slet tyvärr av en muskel i juni. muskeln går mellan has och knä, heter peruneus tertius. blev ord av vet 3 mån...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: via
·
I
Western Jag har alltid velat ha en westensadel. Och nu när jag har egen häst, och kan bestämma själv vad jag vill ha för sadel på han. :) Så...
Svar
3
· Visningar
1 553
Senast: Isbiteen__
·
Körning Grattis Karin till den solklara segern på DM'et i Vartofta nu i helgen! :bump: :banana: Vi vann både totalt (då det var en vanlig... 2
Svar
34
· Visningar
2 712
Senast: Persikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka