Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Western Vet någon? Om det finns någon sadelvagn som passar till W-sadlar? Gärna också att det går att låsa fast sadeln i vagnen? Har sökt...
Svar
2
· Visningar
3 564
Senast: Plogflickan
·
G
Islandshäst Hej allihopa där ute. Är det någon som ha ett bra tips hur man får ner en riktigt sommarfest islänning. Vore jätte glad för en massa...
Svar
17
· Visningar
1 633
Senast: Niela
·
L
Körning Nu har jag kört min lille kille 3 ggr och det har varit jättekul.Han är jätteduktig! Har en 4-årig shettiskille som jag kört in själv nu...
Svar
13
· Visningar
1 337
Senast: LindaK
·
Hoppning ok, nu vill jag höra åsikter och synpunkter om tränset "the difference" som är framtaget i samarbete med peder fredricsson och... 2
Svar
32
· Visningar
3 013
Senast: hoppstrumpan
·
I
Western Hej:) Är det någon som vet någon som säljer paintar? Har gott och kärat ner mig i rasen:love:
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: isse
·
Hoppning Hur mycket kostar dessa och vart finns dom att köpa?
Svar
12
· Visningar
2 084
Senast: Panamera
·
L
Islandshäst Efter att detta ämne diskuterats lite i en annan tråd så tänkte jag att ni här på buke kan ge mig hjälp och råd! När vi satt igång...
Svar
12
· Visningar
1 895
Senast: Lilla_My
·
F
Dressyr När hästen arbetar rätt, ska det då kännas som om man inte har något i handen, bara lätt kontakt?
Svar
17
· Visningar
1 993
Senast: Thrill
·
V
Fälttävlan Jag är inte så hemma i FT och er "poängberäkning"(dressyrstraff), men har hyfsad koll (tror jag ;) )men tydligen räknas det inte...
Svar
16
· Visningar
1 515
Senast: Pooh
·
K
Övr. Grenar Hej! Jag har en fundering.. Bendiks hästar m.fl. har jättefina träns som är helfärgade, de är inte de vanliga man köper på...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: galoppsofie
·
S
Trav Jag har blivit lite intreserad av monté men har några frågar. Jag är 17 år, får jag ta licens på varmblod? Måste man ha licens i...
Svar
10
· Visningar
1 390
Senast: YaHilweh
·
S
Körning Har någon något bra tips på hur man ska få hästan att förstå att det är bra för den att gå i form? Jag har stöd på tömmarna och driver...
Svar
1
· Visningar
1 125
Senast: gadriel
·
Körning Provkörde lite med min nyreoverade gigg så det blev inget superfokuserat pass men ändå. Min pålle är av modell kossa men vi jobbar på... 2
Svar
24
· Visningar
2 506
Senast: gadriel
·
S
Dressyr Mitt ungsto (f. 03) har en lång rygg och är ganska otränad för tillfället, efter att ha skadat sig och varit på betäckningar. Det gör... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 502
Senast: Fredrik_
·
Hoppning har hittat en jättetrevlig häst som det var meningen att jag skulle köpa. Åkte till klinik för röntgen och besiktning. Besiktningen gick...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Sorbe
·
M
Dressyr Nu ska jag köpa ny hjälm eftersom min whitaker hjälm har gått sönder i sammeten + att den är för vanlig nu.. Har iof hafft den i typ 3.5... 2
Svar
24
· Visningar
2 966
Senast: pemma
·
M
Hoppning var på hopptävling idag och hoppade LC. på framhoppningen var hindena i normal höjd dvs. såg ut som 90cm och på banan såg dom ganska små... 2
Svar
25
· Visningar
2 519
Senast: ansk
·
Hoppning Vad har ni för avstånd till stor häst mellan galoppbommar? Alltså 1 galoppsprång o s v upptill 4 galoppsprång mellan. Och vad har ni för...
Svar
2
· Visningar
1 511
Senast: ribeka
·
E
Dressyr Hej! Jag har en liten fråga. Har ridit en häst ett par gånger som jag funderar på en sak hos. Hon verkar ha en tendens att hamna i...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: Murraj
·
  • Omröstning Omröstning
Körning Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikarna har funnits och diskuterats tidigare. Jag tänkte ge er...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka