Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Den 28 augusti är det auktion i England där dom säljer araber för galopp, distans och avel...
Svar
16
· Visningar
2 196
Senast: Genberg
·
Z
Dressyr Letar efter något märke som passar till häst som avskyr allt vad ortspetsar heter, rätt rak, kort och rörlig rygg och med matte som inte...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Zora
·
Hoppning Jag vet inte om den här typen av tråd är helt ok enligt forumreglerna, är det så får moderator gripa in. Jag har en sadel som...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: cardior
·
Dressyr Letar efter en bred nosgrimma (aschen, minst 4 cm bred). Kravet är att den ska vara ganska "platt", alltså inte för mycket foder i den...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: Victovie
·
Trav http://www.aftrot.com/aftrot/video/popup.php Här kan ni se den franska auktionen i Deauville som pågår just nu, torsdag eftermiddag!
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Natasja
·
R
Western Tja har lånat hem en reningsadel av märket Pool's (?), italienskt läder och amerikanskbom. Någon som vet om det är en bra sadel? Kan...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: roping-malin
·
8
Fälttävlan Då många verkar ha funderingar på om klubbarna tar ut oskäliga avgifter kan jag här servera lite fakta från en tävling jag har insyn... 2
Svar
21
· Visningar
2 663
Senast: Tasse
·
M
Hoppning på en blåbärshoppning? Eller utbildningshoppning? och clear round? Mvh//Emelie
Svar
5
· Visningar
1 296
I
Distans När man läser om distans pratar man ofta om hästens form under ritten. Att det behöver vara friare än vid tex dressyrarbete säger väl...
Svar
1
· Visningar
1 008
Senast: Stopek
·
M
Fälttävlan hej,jag har alldrihg prövat fälttävlan men jag vet va de innebär och så..jag undrar hur den lättaste tereng klassen för b-ponny är?bara...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: Millan_gulligast
·
Western Hej Vilka ska dit och tävla? Har nu anmält mig till det. Barrelrace och polebendingen.:banana: 2 3
Svar
40
· Visningar
4 076
J
Hoppning vid lokal tävling. Måste man vara anmäld till två klasser. eller räcker det med att bara anmäla sig till ex. 0,90 måste man hoppa 1m...
Svar
8
· Visningar
1 162
Trav Vad är det egentligen? Eller, jag vet vad det är och hur de ser ut, men vad är vitsen med dom? Ska de sitta som skalpers eller ska de...
Svar
13
· Visningar
1 308
Senast: Lillaloppan
·
S
Fälttävlan Usch, nu händer det igen... Från Tidningen Ridsport: "Nytt dödsfall i fälttävlan Ytterligare ett dödsfall har inträffat i... 2
Svar
21
· Visningar
2 693
Senast: fio
·
I
Islandshäst Om man inte hinner fixa en tävlingslicens till den dagen man ska tävla hur gör man då?:confused: Jag har betalat in pengar för en...
Svar
2
· Visningar
1 269
Senast: Eva_S
·
S
Trav Ja, som frågan lyer, hur stora är de? Funderar på om min skulle kanske göra sig en karriär där med,sen när hon är frisk och har tränat...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: ghost
·
Western Vad tycker ni?? Hur ser det ut?:confused: http://www.youtube.com/watch?v=eJIucVOo5Nw (videon är av rätt dålig kvalitet hoppas ni ser... 2
Svar
22
· Visningar
2 228
Senast: ishmanda
·
M
Övr. Grenar så ja, jag är helt ny i galoppsporten. skulle bara praktisera lite i två veckor. men det gick förvånanvärts bra nere hos pia höiom och...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Kimman
·
M
Hoppning Jag tänkte hoppa min häst på volt idag, men blev lite osäker på vilket avstånd jag ska ha på hindrena. Ska använda mig av "sockerbitar"...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Lindsen
·
Islandshäst Premiär för mig och Kaela!!:love: Gick jättebra,fick 61% i det ena programmet och 64% i det andra!!:) Hon gick verkligen... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 230
Senast: Dressyr biten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka