Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Tävlingsdebuterade 6 åringen idag. Duktig var han. Fick inte höga poäng (55%) i LB:2. Problemet är att han slår sig fri på nästan alla... 2
Svar
20
· Visningar
3 638
F
Övr. Grenar hej vet ni var det finns galoppstall eller travstall närheten av södertälje, nykvarn, järna, hölö eller runt om där? vet ni var man kan...
Svar
1
· Visningar
1 839
Senast: Ninniw
·
Körning I morgon mitt på dan är det en vecka sedan Krutrök landade i stallet hos oss. Han är en rund go och glad herre som ännu så länge inte...
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: schelin_j
·
M
Western Ville bara dela med mig av Appaloosa hingst som cuttar en buffel. http://www.youtube.com/watch?v=h0Rhd6zLzV8
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Titti_
·
Fälttävlan Jaha ja, då har man gett sig in på det tidigare än planerat snart är FT-kortet i hamn och debuten närmar sig Är så attans nervös, på...
Svar
15
· Visningar
1 281
Distans Här kommer ett gäng bilder från dagens tävling! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till! Vill... 2
Svar
27
· Visningar
3 280
Senast: Noteca
·
Distans Hejsan! Jag vet i princip ingenting om distans men tänkte att distansfolket nog borde kunna svara på mina frågor. Jag har i en...
Svar
3
· Visningar
2 396
Senast: Tabasco
·
Western Hon jag köpte min sadel av föreslog att jag skulle köpa en tunnare pad när min häst breddat sig lite. Men jag kommer inte ihåg vad den...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Linnzan
·
T
Övr. Grenar Heejsan , undrar bara om det är någon som ska på Auktionen i England/Doncaster i mitten av Oktober . Eller om det var någon som var där...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: Toscane
·
Körning Har en rockard med skaklar som är 155 cm från korgen fram till fästena, vad kan den tänkas passa till för storlek av ponny (garanterat... 2
Svar
27
· Visningar
6 160
Senast: Pinge
·
Fälttävlan Ja, det är ju så ibland, att man är så illa tvungen att trimma dressyr, speciellt när det vankas tävling ;) Fick med mig fotograf igår... 2
Svar
30
· Visningar
2 915
Senast: Gabby_Ossi
·
M
Hoppning Någon som har denna sadel? Är ni nöjda med den? Vad för typ av rygg ligger den på? Berätta allt :banana:
Svar
18
· Visningar
6 519
Senast: Fhanny
·
B
Hoppning Hejsan -Tänkte lägga in ngn bild på mig när jag hoppar, å tänkte att ni ska få komentera om min sitts e bra/dålig :)... 2
Svar
26
· Visningar
3 088
Senast: brosen
·
Dressyr När jag köpte min wintec isabell så fick jag med ett medel för syntetsadlar. Men stropparna är ju av läder samt den "korta" änden av...
Svar
10
· Visningar
2 377
Senast: __Stilett__
·
Övr. Grenar Någon som köpte åring ? Pappa Jacquline och Lennart köpte Mr wang ! skoj skoj
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: 102030
·
E
Hoppning Ja undrar hur de ligger till me upklassning o syskon. tex: Min systers ponny är uppklassad ur LC, får ja då tävla den i LC utan att...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: SweetBriar
·
Körning Främst körning men kanske även tömkörning? Hur ska man hålla pisken egentligen? Rakt ovanför rumpan känns ju jobbig med tanke på den...
Svar
11
· Visningar
1 778
Western I söndags var det Westerntävlingar på stallet och jag passade på att fota lite :) Copyright på Fotona! 2
Svar
29
· Visningar
3 486
R
Tävling Fick en förfrågan av en mamma till ett barn om inte hon kunde få låna mitt gröna kort för det dröjer bara tills nästa år när dottern...
Svar
18
· Visningar
3 562
Senast: Anna-panna
·
Dressyr En liten fundering.. Ni som har hästar som av någon anledning kräver/vill ha en viss typ av ridning - har ni lika svårt som jag att... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 180
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023