Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Någon mer än jag som ska dit? Hade vart kul att träffa någon "bukare"! :)
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Nussikan
·
M
Övr. Grenar Hej! Lillebrorssan (å ja skulle tycka att de vore kul, även om jag e hoppryttare:P) å testa på ponny galopp:) Har kollat runt lite...
Svar
6
· Visningar
1 255
Z
Körning Hej, tänkte höra mig lite för.. vi ska snart börja köra Dacke hade vi tänkt. Han är nsv (bruks alltså) väldigt lugn och har blivit körd...
Svar
4
· Visningar
2 179
Senast: Zab
·
Dressyr Nu behöver jag tips... Har beställt en Pikeur Diana, den kortare modellen men den jag fick var verkligen inte kort. Ser helt sjukt ut...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: Shatoo
·
Western Nån som har nå tips på hur man får en snygg 270graders högervändning på hästen för hand? Några riktmärken? Vad brukar man tänka på? Ska...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: melsappaloosas
·
T
Trav Hej! Jag har en varmblodsvallack efter King Prophet (som i sin tur är efter The Prophet). Finns det någon här på Bukefalos som vet...
Svar
17
· Visningar
2 475
Senast: martha
·
Western Jag är på jakt efter en westernsadel och har hittat två stycken beg. som verkar breda nog till min pålla. De båda ligger i samma...
Svar
7
· Visningar
991
Senast: Piraja
·
S
Hoppning Min C-ponny som är 10 år gammal . Har helt plötsligt börjat vägra hoppa, Har han tröttnat? .:( Vi började vår karriär för ett år... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 858
Senast: Panamera
·
D
Western I ställe för gummisnoddar har westernfolket nåt som håller manen på en sida på ett snyggt och naturligt sätt. Var finns det att köpa...
Svar
9
· Visningar
1 336
Senast: Seabaz
·
S
Fälttävlan Tog denna från hoppforumet, men det skulle vara kul om man ville skriva lite från tävlingarna, tex Var: Klasser: Resultat: Övrigt...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Boomfalleralla
·
D
Trav Utrustning, vård, foder och hantering... Är inte det tränings/tävlingsrelaterat?? Jo, i allra högsta grad!! :smirk: I stället borde...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: ameo
·
Trav Hej alla montéryttare! Hur har ni löst det med tidtagarur när ni rider? Att hålla en stor grej extra i handen när man rider en...
Svar
14
· Visningar
4 012
Senast: Skaune
·
G
Western någon som ska på wras sm? på okna ranch.;) isåfall vilka klasser?:bump: 3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 218
Senast: Dania
·
B
Fälttävlan får man ha luva på hästen i terrängen? :confused:
Svar
13
· Visningar
1 890
Senast: Bettibets
·
Hoppning Hur mycket kostar dom och vart finns dom att köpa?
Svar
2
· Visningar
767
Senast: amalia
·
P
Tävling vad ska man ha på sej när man visar unghingstar (1,5 åring) för bedöming.
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: passi
·
Hoppning Ja, med bommar, cavaletti & upphöjda bommar ("hinder") - har ni några idéer? För att träna känslan på bommarna, avstånd, förändra...
Svar
3
· Visningar
2 346
Senast: md5krist
·
Hoppning Jag har ett AKUT problem! På torsdag börjar mina ridlektioner. Jag har inte ridit engelska lektioner på flera år och nu är det så att...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Fendi
·
S
Islandshäst Jag vill ha massa bra tips på olika markövningar som man kan göra :bump: 2
Svar
22
· Visningar
5 284
Senast: Freyja_bus
·
Trav Oturspållan står med ett bakben som ser ut som en klubba så jag ringde och strök för lymfangit i går. På förmiddagen i dag fick jag...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025