Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan ...tyvärr inga egentliga ridbilder, Ozon begick sin andra CIC* och mamma var nere som "enbart hästägare" :D fotade självklart en massa...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: Prisma
·
M
Western Unik tävlingsgren för Appaloosas http://www.youtube.com/watch?v=ndsjHOef_2w Som hela havet stormar fast till häst= fart och fläkt
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: melsappaloosas
·
E
Distans Jag har sökt här på forumet för att läsa lite om det olika ritterna men hittat väldigt lite. Så nu vill jag höra om vilka som är era...
Svar
7
· Visningar
1 375
Senast: Kesella
·
Distans Har en arab på 13 är som inte är en hopp eller dressyr häst. Men hon älskar att springa och vara ute i skogen hur länge som helst, och...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Kesella
·
U
Western Sitter och kollar på lite olika bett. Och funderar nu på vad som menas med dessa mått :Black Billy Allen shank bit, mt = 16mm cl = 195...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: maja_70
·
Fälttävlan Är inte 100% säker men visst får man ha i princip valfri klädsel i terrängen? Alltså ridbyxor + en tröja? Ridbyxorna måste väl inte ens...
Svar
2
· Visningar
1 429
Senast: LenaH
·
S
Trav Hej nu har vi skaffat en shettis för sonen att träna med och sedan tävla nästa år men vi skulle behöva lite hjälp med ett...
Svar
11
· Visningar
1 700
Senast: Tuva-Li
·
S
Hoppning Som fälttävlansryttare funderar jag på om hoppryttarna tränar dressyr för dressyrtränare regelbundet. Händer ofta att jag kommer på en... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 596
Senast: Zedina
·
Z
Hoppning Just nu rider jag min ungponny på ett Pessoa bett. Men eftersom det ej är godkänt att tävla på så behöver jag ngt annat bett som har... 2
Svar
34
· Visningar
4 770
Senast: SusieQ
·
Western Nu har vi en bukefalos-träff med kanel-tea inplanerad till Harvest Festival, 11-14 okt, Grevagården. Vilka är på? 4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 124
Senast: _smiles
·
Dressyr Ni som rider och kanske också tävlar i dressyr tränar ni också något annat med era hästar? Är det vanligt att kombinera ex dressyr och...
Svar
16
· Visningar
1 301
Senast: Luxurios
·
D
Hoppning Är på jakt efter ett par John Whitaker skydd till pållen, och hade hoppats på att hitta någon svensk sida där jag kan skicka efter dem...
Svar
4
· Visningar
762
S
Western Satt och kollade om jag kunde hitta något kul under westernprylar på Ebay och vad hittade jag..... örhängen för hästar!!!:eek: Tycker... 2
Svar
32
· Visningar
3 411
Senast: thyrniròs
·
Western hej vet inte om jag hamnat rätt..har en liten fråga om någon vet något om en hingst som heter dark secret?skulle vilja ha lite uppgifter...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: tabac
·
S
Hoppning Finns det hästar som inte gillar att hoppa? Eller alltså det är såklart att det finns men... Mitt varmblod hoppar bara om han har någon...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Långnos
·
Western Jag skulle vilja gå på clinics för att skaffa mig en bättre uppfattning om hurvida western är något för mig och hästen min. Men vart...
Svar
14
· Visningar
1 491
Senast: Mysaan
·
G
Distans Medans det stort antal distansekipage gav sej på att rida Billingeritten idag begav jag mej själv söder ut för att rida Skov-...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Gizoba
·
Western Vad har ni som har fjordingar för sadel - westernsadel alltså... Vi har "blivit med" en äldre fjordinna som sambon ska luffa i skogen...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Tussemaja
·
S
Western Finns det westernsadlar smalare än semiquarter? vart i så fall hittar man sånna?
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: Bill
·
Western Usch vad kräsen jag har blivit känner jag. jag vill verkligen ha allt. Satt och kollade in stallplatser här på buke och det är alltid...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna