Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Är det lättridning eller nedsittning i mellantraven i debutantprogrammet 1997? För visst är det väl INTE valfritt länge att rida...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Novali01
·
Körning Det var några som undrade över vad det var för lokor som vi körde med, här är en bra artikel om han som gjort dom och om hur viktigt det... 2
Svar
32
· Visningar
6 292
Senast: Nussikan
·
Körning Här är fler underbara lokor som "nordtravare" har tagit kort på. Han får förklara närmare vad det är. Man blir ju bara så "hagalen" när...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Nussikan
·
S
Fälttävlan Hur ligger det till där egentligen? Får jag rida fram till dressyren (D-ponny) med ett lååångt dressyrspö? eller inte...:crazy:
Svar
19
· Visningar
1 713
Senast: Idasagare
·
Western Jag kan inte så mkt om westenridning. Men det ser roligt ut. Hur lär man sin häst att kunna lyssna jätte bra utan att ta i tyglarna? och...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: ricca
·
Fälttävlan Saxat ur ridsport: SCHENEFELD, TYSKLAND: En tysk, kvinnlig ryttare omkom under dagens terrängprov i den tvåstjärniga klassen... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 900
Senast: therezehansson
·
Dressyr Var och kollade på dressyrtävling (nationell), och blev väldigt förvånad över hur vissa red!? Innan dessa ekipage (som jag blev...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Matten
·
J
Tävling hejsan jag har precis betäckt mitt sto och jag har tänkt att utbilda fölet i lite allt möjligt men jag hade tänkt att tävla det sen men...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: esperanza
·
Fälttävlan Orutinerad på fälttävlan (och hoppning regionalt) som jag är :D så undrar jag vad vetrinären kollar vid en besiktning? Anmärker...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: esperanza
·
W
Western Vad sitter alla i för sadel här? :smirk: Min sadel en Garland Reining med butterfly skirt, barbed wire-mönster och lite silver har...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: Alyssa
·
Körning När behöver man ha broms på vagnen? En rockard på omkring 100 kg till exempel, behövs det broms på den? Det blir ju rätt tungt för... 2
Svar
26
· Visningar
2 706
Senast: Dorinda
·
Dressyr Nu har jag nästan blivit klar med vår styling, men en del fattas..... :angel: Jag letar efter lädertyglar med hakspännen, gärna flätade...
Svar
19
· Visningar
1 356
Senast: Orkide
·
K
Western Vart finner man resultaten från wras sm på Okna:confused:
Svar
1
· Visningar
973
Senast: girl_tea
·
Körning Jag har sökt lite på forumet men inte riktigt hittat den hjälp jag söker. Det jag undrar är hur ni brukar spänna in både ytter och...
Svar
9
· Visningar
4 128
Senast: KattisL
·
Western Ni som kan det här med Westernsadel. :bow: Jag har ett Fullblodssto på 160cm som jag vill köpa westernsadel till. jag rider idag i en...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: Gordon
·
Trav Igår sattes nytt världsrekord för tvååringar. 1.10,8 lyder det nya rekordet och det var Muscle Mass (e. Muscles Yankee u. Graceful Touch... 2
Svar
27
· Visningar
2 364
Senast: hoppsann
·
Hoppning Hej!:D Jag rider en häst som hoppar av lite för tidigt ibland. Då tänkte jag lägga en bom innan hindret, men nu undrar jag hur nära ska...
Svar
11
· Visningar
1 509
Senast: Got2Be
·
Dressyr hej! är ny här på dressyr vet inte om detta skivits om förut men jag tänkte fråga lite endå. det är så att vi ska tävla dressyr för...
Svar
10
· Visningar
2 023
Senast: EmmaBovary
·
Fälttävlan måste bara lägga in en bild på min snutt ifrån våran andra hunting. bara för han var så duktig och bara kastade sig in i vattnet...
Svar
17
· Visningar
1 620
Senast: mandaaa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna