Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Dressyr ...Kan tänkas passa min dam? Har ju visserligen en hoppsadel (Wintec), men har börjat kika på en dressyrsadel nu (tänker nog... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 534
Senast: Rio
·
W
Hoppning Får man tävla cr eller lokal tävling på hööks kimblewick bett? har någon erfarenhet av det bettet?
Svar
14
· Visningar
3 955
Senast: ZOFUS
·
Western Börjar vara sugen på en westersadel till ponnyn. Problemet är bara att hon är mkt rund och kort över ryggen och så har hon i princip...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Cilva
·
A
Körning Har en trevlig och snäll fjording som är trygg att köra. Ska nu köpa ny vagn och jag undrar vad ni andra "mest" använder för typ av...
Svar
18
· Visningar
3 494
Senast: Smen
·
T
Dressyr Jo jag köpte Globus senaste dressyrsadel modell Crincle igår. Vet någon någonting mer om den? "Provred" den igår och tyckte den var...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Maran
·
W
Hoppning Ska hoppträna imorgon. Både bom och hinder övningar, skriv tips ! tackar!!
Svar
2
· Visningar
877
Senast: xxstasia
·
P
Hoppning Hej, har satt igång min häst efter betet och har precis haft min andra hoppträning med honom efter det. Vi var på ett nytt ställe...
Svar
10
· Visningar
4 305
Senast: annalisa
·
Islandshäst Nu har jag sökt på denna sadel & hittade bara en enda bild från OlleAtlas. Den såg riktigt vacker ut :love: Okej, 25 000 i pris är... 2
Svar
26
· Visningar
4 841
Senast: OlleAtlas
·
C
Western Har en liten funderare. Har alltid funderat över hur westernsadeln, sadlas på. Från filt, o pad till själva sadeln. Läste att någon...
Svar
2
· Visningar
762
G
Dressyr Jag undrar lite om avkommorna efter honom, har nämnligen inte träffat på många själv. Hur är de i temperamentet osv?
Svar
2
· Visningar
929
Senast: saandraaa
·
Dressyr Hej på er! Jag har ridit unghästar större delen av mitt liv och har därmed mest erfarenhet på det området. Nu har jag dock fått förmånen... 2
Svar
23
· Visningar
4 483
Senast: Lancet
·
M
Dressyr Hej! Jag blev nyfiken på om man måste ha lindor på en dressyrtävling? :) Måste man även ha det på klubbtävling? Mvh: Matilda
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: Paxido
·
L
Övr. Grenar Jag skulle vilja få svar på några frågor om utrustning: 1. Varför har man ingen nosgrimma på vissa hästar? 2. Hur fungerar ett...
Svar
3
· Visningar
1 992
Senast: Ninniw
·
B
Övr. Grenar Nu är det så här att jag alltid tyckt gallopp är skit häftigt. Och under alla år har fullbloden vatt min favorit. Som det är just...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Ninniw
·
S
Fälttävlan Hej Alla glada duktiga hästmänniskor där ute ! ! ! :bow: Jag är rätt ny här på Buke och vet inte om jag gör rätt, om detta kommer att...
Svar
7
· Visningar
2 008
Senast: Bellson_
·
U
Trav Hej! Jag har 2 1 åriga nordsvenskatravare.. började tömköra vid års skiftet 2006/2007 körde sedan med vagn ca 3-4 gånger innan betes...
Svar
12
· Visningar
1 448
Senast: U-Two
·
Tävling Får man tävla hopp och dressyr på det? Gäller stor häst. Moderator snälla flytta tråden om jag lagt den fel.
Svar
2
· Visningar
1 370
Senast: shady
·
A
Övr. Grenar Läste det där Galoppmagasinet hos en kusin och slog upp ett svartvitt uppslag där det var en kille med en svart tröja med en vit cirkel...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: Silverfalk
·
Trav Jag sitter och funderar på det här med skor eller barfota i loppen. Jag sysslar ju med monté så därför undrar jag hur man resonerar...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: Skaune
·
Islandshäst hur fungerar dessa och varför ser de ut som de gör? http://www.islandshestbutiken.com/images/85053_3_33_p.jpg
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V