Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Tjenix. Vad fort denna helg gått. Imorgon är sista dagen på hjo. Red Polebendingen och blev 5a. jätte nöjd. Imorgon ska jag rida... 2
Svar
29
· Visningar
3 076
Senast: Kottiz
·
W
Hoppning har någon tips, bilder??? masonit? Vad för material?
Svar
11
· Visningar
1 747
Senast: blohme
·
Fälttävlan Jag ska förmodligen rida debutant där :eek::D Jag har inte tävlat ft sen 2002 och massor har säkert hänt sen dess vad gäller... 2
Svar
20
· Visningar
1 965
Senast: FT_ryttare
·
I
Dressyr I LA:P1 så ska man ju rida i samlad galopp. Men vad är egentligen skillnaden mellan samlad galopp och arbetsgalopp. Finns det någon...
Svar
10
· Visningar
11 503
Senast: FadeAway
·
Körning På ett annat forum, så skriver en att hästar som körs brukar bli väldigt stela.... Stämer detta och vad kan man göra för att undvika?
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: _Skifting_
·
T
Körning hittar inte min gamla tråd så jag startar en ny. trodde ju att jag hade en för kort vagn, men provade den idag igen och det gick bra i...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Tindra06
·
Hoppning Min 10-åriga valack har på något sätt blivit sjuk, men vi har inte lyckats lista ut vad det är för fel. Jag vill börja med att säga att...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Sofie_B
·
Islandshäst Ni som själva ridit in era hästar - Hur har ni gått till väga när ni töltsätter hästen? Visst måste hästen först bli stark i de andra...
Svar
8
· Visningar
1 742
Senast: Isungdom
·
Western Hallå hej allihopa! Som säkert iallafall några här vet så har jag en liten treårig quarterkille, han har vuxit och förändrats något...
Svar
17
· Visningar
1 322
Dressyr Ja! Jag läser en del diskussioner med intresse... Och i vissa fall blir jag lite chockad över att våran ridkänsla skiljer sej åt så... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 535
Senast: Koppen
·
I
Western Vad ska en ropinghäst kunna? Tex. back på kommando osv. Vilka här tränar roping, bilder?:)
Svar
8
· Visningar
2 281
Senast: _Erik_
·
G
Körning Har fått löfte om att köpa ny transport till den nya bilen. Funderar på vad som är bäst. Har sett någonstans en transport som är så...
Svar
8
· Visningar
1 644
Senast: Goat lover
·
Islandshäst Jag undrar hur många det är som klipper era hästar nu till vintern? Och hur klipper ni dem? Skicka gärna en bild :) Jag har funderat... 2
Svar
30
· Visningar
2 685
Senast: gaski
·
S
Hoppning Hej. Jag ska tävla på onsdag, och undrar fall jag kan rida i vita ridbyxor och en mörk vinröd munkjacka? fast då kommer jag vika undan...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Suenna_Love
·
Fälttävlan Äntligen hemma efter en lång helg med banhoppning och terräng. Idag så har fuxtanten fått prova på terränghoppning för första gången "på...
Svar
19
· Visningar
1 630
Senast: Doremi
·
F
Distans Hur gör ni om ni ska på tävling då det är så varmt som det är nu? Hästarna blir ju varma bara dom går i hagen. Kan man hälla kallt...
Svar
7
· Visningar
1 849
Senast: weeh_
·
J
Fälttävlan Min ponny har varit skadad sen 3 dagar innan vår första fttävling i maj.. sedan dess har jag missat varenda fttävling jag skulle...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Doremi
·
Körning Vad rekommenderar ni för vagn vid inkörning?
Svar
9
· Visningar
1 817
J
Trav Hjälp mig med tips på senskydd till shettis! Alla jag hittar är för långa/höga!
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Jeeves
·
M
Dressyr Hej Har en unghäst på 6 år men som inte är så mkt riden. Han har dessutom varit skadat och konvalesent ett tag men är nu igång...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: juvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31