Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag har bara en undran. Var på en dressyrtävling och tittade.... 80% av ALLA ryttare satt med hälarna inåt hästen och gnagde med sina... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 828
Senast: Yvvi
·
S
Western Min kompis har en bomlös westernsadel och nästan varje gång hon rider far padden jätte mkt bak. När hon far iväg sätter hon den nästan...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: attempt
·
Dressyr Då och då poppar det upp trådar med bilder på folk som rider dressyr på ängen. Det ser väldigt mysigt ut, det blir fina bilder!! Men är... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 884
Senast: Wembley
·
H
Islandshäst Hej min kompis rider en 6 årig islandshäst på sitt land som älskar att hoppa... hon har inte en riktig gallop så ofta men funjkar...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: ang
·
Trav Förklara för mig var de e tack! ibland på imoporterade hästar står det att dom har tvångsprissumma på ex 100000 eller nåt.. VAD?
Svar
18
· Visningar
6 585
Senast: tinafinis
·
Western Bor i Skara till hösten och känner inte till något i länet. Behöver lämna in ungisen som är nyligen inriden för lite utbildning samt...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Mumin_79
·
Trav Jag har funderat ett tag innan jag skrev den här tråden,känns som lite risk för halshuggning eller nåt :angel:. Men är man desperat så... 2
Svar
37
· Visningar
2 674
Senast: Nebraska
·
S
Trav Hej funderar på att göra egna skydd till sulkyn på nåt sätt, nån som har gjort de? eller har någon idé ? Vill gärna se bilder om ni har...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: lillsyrran
·
I
Hoppning En "riktig" oxer, är inte bommarna längst upp lika höga då ? alltså, så inte den ena e högre än den andra.. Har läst på buke att dem e... 2
Svar
31
· Visningar
3 287
Senast: Barynia
·
Hoppning hjälp mig hitta en sån hoppsadel. rider "bara" dressyr men vill ha en hoppsadel när jag rider ut och hoppar lite... (försöker en gång i...
Svar
16
· Visningar
2 570
Senast: rubytoo
·
B
Trav Någon som vet något om den här hästen? :confused: Väldigt intressant stammad på moderssidan, bra intjänat och fina rekord..HINGST...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Indyhope
·
A
Trav Hej alla användare! Jag har köpt en travhäst med min kompis. Han har eget företag och därför så har han ju FA-skattsedel! Han kan...
Svar
15
· Visningar
2 506
Senast: Natasja
·
B
Hoppning Jag har länge funderat på min hoppsits. Det är något som inte stämmer, men vad ? jag typ kutar med ryggen känns det som, kan detta ha...
Svar
7
· Visningar
1 625
Senast: Boomfalleralla
·
Trav i resultatlistan: d vändg
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Ballerina
·
Distans Jag är totalt okunnig inom distans, det närmsta var/är väl att nordisstoet och jag skulle starta en PP på den tiden jag hade henne, men... 2
Svar
29
· Visningar
4 218
Senast: Liten
·
Distans Jag har precis upptäckt att de lovar regn på lördag då det är dags för Fornabodaritten. Nu funderar jag ju på hur man gör för att inte...
Svar
6
· Visningar
1 503
Senast: Liten
·
Islandshäst Min pålle har tendens att få sår i munnen.:( Och så var det en på en tävling som sa att ett rakt gummi bett var bra för sådant? Han... 2
Svar
25
· Visningar
3 049
Senast: Joka
·
Islandshäst Ska fixas en sådan i stallet och vi har funderat mycket på underlag och hur man gör den hållbar och bra: Någon som har några förslag?
Svar
10
· Visningar
5 892
Senast: Mist
·
K
Hoppning hejsan Jag har börjat hoppträna med en häst som jag ska börja tävla med sen.Så jag undrar om nån har nåra bra tips på hur man kan lära...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: MissOnly
·
S
Islandshäst Den gamla är inte bra och ska ej ridas i mer. Nu funderar jag på hur jag ska hitta en ny, bra. Får inte bli hur dyrt som helst... (det... 2
Svar
21
· Visningar
2 461
Senast: cardior
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka