Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Tror ni att den passar denna rygg? http://www.pixbox.se/pic_show_id12084808.html Hon har i nuläget en Wintec som kanske är pytte...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Peaches
·
Hoppning Om ryttare på unghäst hoppat avd a får dom sedan åter gå ner och hoppa avd b, på samma höjd som dom ridit avd a??? 2
Svar
27
· Visningar
7 514
Fälttävlan Hej!! Jag tycker det skulle vara jättekul att se bilder och videos på inte så vanliga fälttävlans hästar, såg en liknande tråd under... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
10 277
Senast: pink_angel
·
F
Dressyr Jag har planer på att snart rida en A:3a. Allt sitter på träning osv och tränare tycker att det är dags. Men så idag fick jag en liten...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: saandraaa
·
M
Dressyr Har ni några tips på hur man kan få extra poäng på en dressyrtävling, typ se glad ut i hälsningen eller liknande? 2 3
Svar
47
· Visningar
5 675
Senast: Mish
·
Z
Övr. Grenar Ni som är jockeys, amatörer eller proffs, tjej eller kille, skriv här :) Skriv gärna hur gammla ni är, längden och vikten. Även ett plus... 2
Svar
21
· Visningar
2 990
Senast: Miss QT
·
L
Dressyr Får man ha det? Typ gummisnodd och liknande? Är det samma regler som för benskydd/benlindor att man får ha dem på framridningen men...
Svar
11
· Visningar
2 612
Senast: Magnum
·
C
Dressyr Hej! Jag ska köpa en dressyrsadel nu i sommar och behöver lite tips på bra sadlar. Jag vill att bommen ska kunna ändras då jag har en...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
S
Western Jag har en Western sadel och jag är ganska ny i Western så jag undrar hur westernsadeln ska ligga.. Alltså hur långt bak... Tack på...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Stina_Julle
·
K
Dressyr Hej! Jag har en unghäst efter Dammen alltså hoppstammad. Men nu har jag sett att han faktiskt rör sig riktigt trevligt och har börjat...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: monell
·
Hoppning Ni med B-C-ponnyer med korta ryggar - vad har ni för hoppsadlar på dem??? Jag skulle vilja hitta en bra hoppsadel eller allroundsadel...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning får man ha detta., och vilken gräs brodd ska jag ha om jag inte får,. vid piss blöt bana förstår jag att jag inte ska ha is, men vilken...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: lomas_
·
F
Western Jag håller på att sälja min älskade sadel som hästen tyvärr har vuxit ur. Problemet är att jag har en spekulant som inte bor på något...
Svar
2
· Visningar
2 382
Senast: FidoDog
·
L
Islandshäst Vet inte om detta är ett konstigt problem, men hoppas någon har erfarenheter eller tips att dela med sig! Har haft min häst (4-g...
Svar
1
· Visningar
1 512
Senast: Vina
·
V
Western Jag hittade åter igen ingen tråd som kunde svara på mina frågor, jag kanske är dålig på att leta helt enkelt. :confused: Men iallafall...
Svar
4
· Visningar
1 678
Senast: Gordon
·
Western letar för fullt efter dessa hästkarlar... någon som vet vart de gömmer sig??:confused: :bow: :bump: :bow: :bump: :bow: 9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 071
Senast: BonRaiz
·
V
Dressyr Kom tillbaka efter ytterligare bråk med mitt sto (sto.. suck) och det går inte ha henne rak i vänster varv, hon ska tvunget putta in...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: stranger
·
Körning Får groomen "grooma" på tävling from 1/1 det år hon/han fyller 16 eller från födelsedagen 16 år? Undrar Inelin.
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Inelin
·
S
Tävling 'flyingeknoppar' hur gör man?! läst alla trådar jag hittar & provat hur mycket som helst men jag fattar inte! hjälp mig snälla :p ingen...
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: Hera
·
Fälttävlan Jag köpte Picassos fälttävlans benskydd först till fram- och sedan till bakbenen till min häst. Fram är inga bekymmer. Men när vi skulle...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Daizy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31