Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Hej jag ska köpa den nya pessoa sadeln så ajg undrar om det är någon som har den?Är den bra?ligger den bra?:confused:Och så undrar jag...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: champiiiion
·
Western De kanske inte är så vanliga i Sverige, men jag är nyfiken - vad för sorts hästar ligger dessa sadlar bra på...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Ginne
·
M
Dressyr Jag undrar vilka ponnyprogram som ingår i Div:1, Div:2 och Div:3, någon som även vet hur många man måste va i laget för att ställa upp i...
Svar
8
· Visningar
851
Senast: yelly
·
K
Hoppning Hejsan! Jag har mest småhoppat lite i engelsk sadel, men har ju gått över till westernsadel. Är det någon mer som rider i western sadel...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: independent
·
Trav Jag har ju en häst med en historia lång som världshistorien som många vet vid det här laget. Och nu vet jag inte riktigt hur jag ska... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 386
Senast: ghost
·
Dressyr Jag har hittat ovanstående sadel till salu. Min fråga är nu om bommen går att värma om på den sadeln? Om det går går den att vidga hur... 2
Svar
23
· Visningar
6 532
Senast: fjordtokan
·
S
Islandshäst Hej! är en "gröngöling" här på forumet, och älskar att titta på alla fina bilder av islänningar. Är själv medryttare på en 17-årig...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Roheryn
·
Dressyr Inspirerad av tråden som finns på hoppavel. Vilka dressyrhingstar har vi som producerat absoluta topphästar i dressyr? Vart ska vi dra... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 371
Senast: bonzie
·
Western Jag som sagt vet ni någon bra sadelutprovare i västragötaland ellr i närheten? Jag vill ha hjälp med att hitta en till min bredis.
Svar
10
· Visningar
4 866
Senast: zingoalla
·
Hoppning vågar man köpa ett par nu när dom har funnits så länge eller kommer dom bli ute snart? skulle inte förvåna mej om det kommer någonting... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 139
Senast: Långnos
·
Trav I leder alltså.Och varför,vad är eran teori? Själv har jag sällan behandlat någon häst,och har därför inte så mycket erfarenhet.Men jag...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: Zandrah
·
M
Islandshäst Satt och just diskuterade skoning med min hyresvärd. Hon har en isländs hovslagare som gångartsskor och jag använder mig av en bra... 2
Svar
20
· Visningar
3 435
Western Ska troligtvis köpa en arab som tidigare inte är westernriden (mest skogsriden men mjuk o lyhörd för hjälper, känslig i munnen). Jag...
Svar
1
· Visningar
807
C
Western Lägg in bilder på era westernhästar :D
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Bewildered
·
M
Trav Jag tycker att det är synd att nästan alla travare säljs för slaktpriser !!!:cry: Så borde det inte vara... Har en vän som har en...
Svar
13
· Visningar
1 813
Senast: ginnies
·
Hoppning Undar lite hur deras benskydd i läder är, kvalitet och komfort. Hur sitter de på hästen, håller de sig fina i lädret osv.
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: mellberg
·
Övr. Grenar Dum fråga kanske, men frysmärks galoppörer precis som travare? Är påväg att få in en ny häst i verksamheten, som enligt utsago är...
Svar
11
· Visningar
1 591
Senast: linnsan81
·
B
Dressyr Är alla deras träns/kandar märkta på något sett ??
Svar
5
· Visningar
1 017
Senast: Victovie
·
T
  • Låst
Tävling Hej, vart får man tag på TR? ä nog en ganska dum fråga, men ändå :smirk: tack/ teez;)
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Punkity
·
Trav De är så sega på Hästvård, så jag provar här istället. Det brukar vara mer fart här på Trav. Är det någon som har varit med om att... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 802
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31