Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jaha nu är då stugorna bokade torsdag till söndag, då är det bara den långa längtan kvar då!!! Vilka är det mer som kommer???? Och... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
28 929
Senast: Paxinarion
·
Körning Hjälp mej för jag har kört fast. Köpt en begad loksele till hästen, bakselen var aldrig ens provad, å jag skulle sätta på den i dag...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Solstrimma
·
I
Fälttävlan Hur gör Din klubb till Lag-SM? Betalar klubben; lagstart? individuell start? uppstallning? resan? Nyfiken :)
Svar
17
· Visningar
1 978
Senast: Nittionio
·
Western Har lånat min kompis W-sadel några ggr för att kolla om jag ska köpa den. Jag brukar rida min häst med halsring och alltså inget träns...
Svar
17
· Visningar
1 564
Senast: CoNo
·
Trav Såg en häst som kvalade för ett tag sedan. Jag förstår inte hur den blev godkänd när den fick "hälta, 6dgr + friskintyg" utan att bli...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: juvelen
·
Trav Nu är hon "inreggad" min lilla Coup de Grace ...Nu är det bara att hålla tummarna för att resten kommer att gå bra med fejden mellan mig...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: solros
·
T
Trav Hej. Jag är intresserad av att börja tävla i Montè, men det är några saker jag skulle vilja veta mer om. Ni som rider Montè, kan inte...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: Skaune
·
Hoppning Kommentarer!! http://i201.photobucket.com/albums/aa139/sparvoga/hst046.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 155
Senast: Sparvoga
·
L
  • Låst
Tävling Får man tävla med shortchaps och ridskor, eller måste man ha ridstövlar (både hopp & dressyr) :confused:? Sorry om det redan finns nån...
Svar
4
· Visningar
1 539
Senast: MissOnly
·
A
Hoppning Är det någon mer än jag som är på jakt efter en egen häst? För mig är det dock min första, och jag är verkligen förväntansfull. :D Jag...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: LenaH
·
  • Låst
Hoppning Nån som har nåt tips på bra hopphästar till salu...nån förmedlare eller nån privat som säljer bra hästar..ni kan väl pm:a till mig i så...
Svar
16
· Visningar
1 388
Senast: LenaH
·
Western om någon vet hur den är, sadlen som skall köpas in ska bara vara en "inridnings sadel" alltså ska jag köpa en riktig när hon växt klart...
Svar
0
· Visningar
1 837
Senast: urkella
·
C
Fälttävlan Jag ska iväg, så fort jag bara kan, till terrängbanan, för första gången med min häst. Jag har inte hoppat fasta hinder på säkert... 15... 2
Svar
26
· Visningar
2 069
Senast: Gikan
·
M
Övr. Grenar hej! är det någon här som har jobbat med galopp i australien? hur fick ni jobbet? hur fixade ni boende osv har en massa andra frågor...
Svar
6
· Visningar
1 302
Senast: Stormrider
·
F
Övr. Grenar Hej! Jag har en fråga. Hur 'nära' får blodslinjerna vara? Om man tex har ett sto vars farfars far är samma som hingstens...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: flashlight
·
Övr. Grenar Planerna är redan i fullgång för hingstar nästa år... Vadå? man ska väl var ute i god tid? :angel: Jag avlar själv mot FT...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: fleur
·
Islandshäst Nån som har eller ska ta föl efter honom? ;)
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: Vordís
·
A
Distans Ni som är lyckliga och går i väntans tider och ska ha små distansfölisar i sommar - kan ni inte skriva och berätta vilka föl ni väntar... 2
Svar
26
· Visningar
4 403
Senast: Gomir
·
T
Western Jag blir helt sjukt nervös när jag ska iväg å träna eller överhuvudtaget när jag ska rida när någon tittar. Tävla får jag vänta med...
Svar
9
· Visningar
1 578
Senast: Ticka
·
Trav En kompis häst fick efter ett kval rapportering, han klarade inte kvalet, sprang pyttelite för sakta. Ja ja det är inget att diskutera...
Svar
16
· Visningar
1 679
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka