Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Alltså nu är jag less på infektionsh*lvetet. Snälla ni, hjälp mig att komma ur träsket... Inga yttre symtom som hosta, snuva, temp...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: oki
·
Hoppning Finns det någon gräns som räknas som "godkänt"? I dressyr brukar man ju säga att 60% är godkänt, men hur är det i stilhoppning?
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Summergirl
·
P
Western D tävling i Johannishus, Är det någon som ska dit?
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Piraja
·
P
Dressyr Vilka dressyrsadlar passar till en kort och tjock ryttare (ca. 1.63 och 80kg)? Antar att jag ser ut så långt i från "idealet" för... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 415
Senast: mysis
·
Dressyr har en brun Zaldi Classic? Såg en på annons här på Buke och blev helt förälskad!:love: Färgen var bara helt underbart och sadeln var...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: amalia
·
E
Islandshäst Vet ju förståss att det är olika med olika hästar beroende på arvsanlag. Men undrar på ett ungefär. Mitt sto är 134 cm nu. Rent...
Svar
1
· Visningar
1 292
Senast: Boj
·
  • Låst
Tävling Jag har bara tävlat lokalt i år, men nu är det en helg som det inte finns någon lokal utan bara en regional tävling. Om jag löser licens...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: WBanna
·
R
Distans såg att det kommit ut anmälan till karolineritten. kul. det stod bara ny plats och bana .... ska skicka in anmälan nu men blev nyfiken... 2
Svar
21
· Visningar
2 326
Senast: Annikan
·
Fälttävlan Hej, nu är de så att jag ska ut på en Pay and Ride Hunter. Och jag har absolut ingen aning om vad och hur man ska göra, jag vet att man...
Svar
10
· Visningar
1 247
Senast: Idasagare
·
Trav Här kommer årets fölpresentationstråd, där vi visar våra travarföl när de äntligen tittat ut! :D Lägg gärna ut foton på fölen, men... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 459
Senast: Bork
·
I
Fälttävlan Hämtar idé fr hoppning :) Vilka TR-ändringar vill du ha som gäller fälttävlan? Antingen regler som du vill ha bort eller lägga till...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Idasagare
·
I
Islandshäst Med risk för att låta dum men hur är bästa sättet at förberada samt att lägga en häst i pass? Hästen i fråga är en femgångare på... 2
Svar
30
· Visningar
6 780
Senast: Invincible
·
S
Fälttävlan Hej! Jag undrar om det är någon som har provat Barnes Buckle, en sorts spännen som fungerar som säkerhet om man skulle ramla av och...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: SarahA
·
L
Dressyr Vad finns det för Haflingerhingstar som är speciellt bra för avel där man vill ha avkommor med anlag för dressyr? Visa gärna bild... 2
Svar
22
· Visningar
3 136
Senast: Belive in
·
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: LenaH
·
Dressyr Vet inte om tråden hamnar rätt nu...Min häst har stor gång (kan få till en halv meters övertramp i skritten), vilket jag förr alltid...
Svar
18
· Visningar
2 199
Senast: Matten
·
R
Övr. Grenar Var det någon som var där ?
Svar
5
· Visningar
1 327
Senast: kirrekorv
·
Dressyr Om det vore fri betsling, vilket bett skulle du välja att rida på? 2 3
Svar
45
· Visningar
2 982
Senast: pink_angel
·
E
Körning Frågan kommer sig av att - ja, så klart - jag har en unghäst som jag håller på att köra in. Jag köpte henne i februari och då var jag...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Tussilago
·
Körning Nån som kan tipsa om vad jag ska kika efter? söker nån typ av harv som kan dras av en arbetsvillig russhingst. Har tänkt leta begagnat...
Svar
16
· Visningar
3 264
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka