Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vart får tag i träns och grimmor från weaver? Det är framför allt grimmor jag letar efter..
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Egonson
·
Hoppning Någon som har en sådan? vill ha alla åsikter. Har en clic cc nu men den passar inte, har hört att esperanzan är i lite dåligare kvalitet
Svar
7
· Visningar
1 945
Senast: Kaki
·
S
Western Är det någon som har någon avkomma efter honom? Hur är dom i lynnet?Har själv en efter honom.
Svar
14
· Visningar
1 143
J
Hoppning Jag undrar om det är någon som vet - om det är tillåtet på hopptävling (enl. TR) att rida med kardborreremmar som fästes i sadelgjord...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Jackie_nova
·
I
Islandshäst Skulle ni betäcka ett sto som är 21 och aldrig haft föl som dessutom har eksem?
Svar
15
· Visningar
1 288
Senast: sambaengi
·
A
Hoppning Ska köpa hoppsadel och letar efter en Globus clic hoppsadel, storlek 30-32. Har sett sadeln i tvåfärgad Newmarket/New Tan och en...
Svar
10
· Visningar
4 190
Senast: annapanna123
·
Western Vad gör ni med era hästars manar när ni åker på tävling? Min häst har halvlång, väldigt tunn man, och jag vet inte vad jag ska göra... 2
Svar
21
· Visningar
1 850
Senast: attempt
·
Western Hur ser ett ridpass ut för dig och din häst just nu? (anledningen till att jag skrev just nu är för att jag vill veta vad ni tränar på...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: attempt
·
Islandshäst Har faktiskt bara kännt till en enda isabellfärgad islandshäst tidigare - fina Ómi från Stav. Men nu såg jag i senaste Islandshästen en...
Svar
18
· Visningar
2 441
Senast: Mel
·
F
Övr. Grenar Någon som kan berätta om sin första praktik på ett galoppstall? Var du den ända som praktiserade? Fanns någon i din ålder du kunde...
Svar
1
· Visningar
1 217
Senast: JohannaWestin
·
P
Fälttävlan Hej, jag äger tre hästar, varav en D-ponny som jag jättegärna skulle vilja testa fälttävlan med. Dels för att det ser så kul ut, och...
Svar
1
· Visningar
735
R
Distans läste runt lite och det handlade om kläder måste man ha skjorta eller tröja med krage på tävling? så en vanlig t-shirt går inte...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: fallon
·
R
  • Låst
Distans vart köper man (tror dom är bomlösa) distans sadlar det är någon särskild padd under vad den nu kan heta ? finns det på nätet att kika...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Chivita
·
L
  • Låst
Dressyr Skulle veta vilka rörelser som ingår i varje klass? På ett ungefär!!!! När det även står tex-, Lb:5, vad menas med siffran?
Svar
1
· Visningar
965
Senast: aysha
·
Islandshäst Någon som har, känner till eller vet någon häst som är efter Svarfur fra´ Svarfho´li? Han har 7 registrerade avkommor och dom ska vara...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Freyr
·
S
Fälttävlan Vad är det Sara Philips har satt under nosgrimman på sin pålle? Ett skydd mot att bryta nosryggen vid fall, mildra/fördela trycket från...
Svar
8
· Visningar
2 159
Senast: Saint
·
Western På grund av dåligt väder ute, blev jag akut läshungrig härom dagen. Jag gick in i en kiosk och köpte tidningen "Lucky Rider" 4.2007...
Svar
12
· Visningar
1 789
Fälttävlan Måste man ha benskydd i terrängen, eller är det valfritt? 2 3
Svar
48
· Visningar
4 187
Senast: SweetBriar
·
Dressyr Nån som känner till bomen i Bates och wintec? Hur är bates-sadlarna generellt vad gäller kvalitet och och passform? Hur funkar...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: HannaZ
·
T
Western Det kanske redan finns en sådan här tråd . jag är bara lite nyfiken på vad ni tycker om att lämna iväg hästar på träning . Har ni...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Equizotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka