Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Om ni hade chansen att få ta en hyffsad 4 åring, men det visar sig att den har pålagring vid knäleden på v.f. Hade ni tagit chansen då... 2
Svar
22
· Visningar
4 769
Senast: Cambrie
·
P
Hoppning Kunde vara kul att höra era egna åsikter och tankar om vilken hingst ni tycker skulle passa bra på mitt sto. jag börjar att berätta...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Panikie
·
O
Tävling Läste i en gammal Minhästtidning från 80-talet i dag. Det stod att om man är över 18 år så kan man få tävla sin d-ponny (om man inte... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 033
Senast: Lady_S
·
W
Islandshäst vet inte om det finns andra trådar ang detta, men när började ni rida med handhäst? Det är nämligen så att min yngsta islänning är...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: kryptisk
·
K
Körning Hrm... nu var det jag igen... känns som jag börjar bli lite tjatig med mina rockarder...:smirk: Men: läget är såhär:: Jag har en sk...
Svar
6
· Visningar
1 624
Senast: Tjalfe
·
S
Körning Är det speciella diametermått som krävs på hjulen? Inte lufthjul till tävling om jag fattat saken rätt? De vagnar jag av...
Svar
12
· Visningar
1 175
Senast: Vindelkusken
·
Körning Gisses det värkar ommöjligt att hitta maratonvagnar åt b-ponnys.. Inte för jag vill köpa men man vill ju drömma sig bort lite :angel...
Svar
2
· Visningar
1 513
Senast: Nussikan
·
P
Hoppning Hejsan! Är det nån som vet om man får tävla med fullcheek 3-delat bett till storhäst på hopptävling? (Har tyvär inte TR hemma därför...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Pazuzu
·
T
Western Jag har en svart bomlös sadel med westernfendrar.Skulle det se okej ut med ett mörkbrunt westernträns till då?Eller var finns det svarta...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Bill
·
L
Körning När jag var barn köpte jag ICA:s bok om körning, sen selade jag på sommarens lånehäst (fjording) efter bästa förmåga, spände för en...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Nussikan
·
Islandshäst Ja har äntligen fått en okej uppställd bild. Vill ha lite kommentarer hur han ser ut. Är han för smal/tjock tex. Vart fattas det muskler...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: xipp
·
Dressyr Finns det någon här som har en häst/ponny som absolut inte funkar på tävling (är knäpp/galen/busig/stel mm), men går som en klocka på...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: BancoB
·
D
Övr. Grenar Hejsan!:) Jag är en 16årig kille som har ridit i ca 4 år sammanlagt, har även praoat o sommarjobbat på täby galopp. jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 326
Senast: flashlight
·
Islandshäst ja som rubriken lyder.. funderar på det, om man ska rida in en (nästan) ohanterad islandhäst MEN som är 8år, hur ska man egentligen gå...
Svar
9
· Visningar
1 623
Senast: Svanhild
·
Western ngn som vet var man hittar wranglers jeans med lägre midja. Dom jag har sitter ju i armhålan känns det som.... Vill ha svarta.
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: annie_91_
·
Körning Vad tror ni, kan det vara värt att köpa en sån HÄR först innan jag lyckats spara ihop till en sån HÄR eller en sån HÄR.? Eller vilken av...
Svar
8
· Visningar
1 405
Islandshäst Hur gör ni när ni rider med handhäst? Har ni grimma/träns? Hålller ni i handhästen eller binder ni den i hästen? Berätta! :)
Svar
14
· Visningar
1 738
Senast: Gullan86
·
L
Hoppning Jag undrar vad ni använder när ni tränar och tävlar? Rider ni alltid i ex. skor + chaps både träning och tävling, eller byter ni till... 2
Svar
26
· Visningar
3 373
Senast: Luggen
·
Western Frågade tidigare i en tråd om min pålle skulle kunna bli något inom western så efter att legat magsjuk så testade vi på hemma lite. Har...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: urkella
·
Distans Nåå?? Vilka ska dit?? Jag ska nog starta en PP 20km med nordisen... (måste bara skaffa grönt kort, eller det behövs inte på en PP...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: FiaPiaLisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck