Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Äger en liten skimmelherre på 18 pigga år nu och han gick på Täby till han var 6 år, skulle vara kul om ngn kom ihåg honom och kan...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: FestivalQueen
·
Körning Min lilla ponny debuterade idag med sele på kroppen och bett i munnen. kan tyckas att allt kom på en gång, men hon är lite speciell...
Svar
6
· Visningar
1 221
Senast: Skydark
·
Fälttävlan Den här gången gällande Enköpings bana. Lätt, svår, underlag osv. Har förstått att det inte är nån bra parkering men det spelar ju...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: memmalotta
·
J
Fälttävlan Får man lov att ha det under dressyrmomentet på en ft-tävling? Alltså att stiglädret går under sadelkåpan?
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: jagvillvaraifred
·
Hoppning Läste proppen till en tävling som jag ev. vill åka på. Men det var en sak som jag inte riktigt förstod Meetingavgift SEK 650 per...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Tajger
·
F
Trav Någon som använt och kan förklara mer exakt hur den ska sitta (har fått låna en av en som inte heller visste hur den skulle sitta...:D)...
Svar
13
· Visningar
3 761
Senast: missdragon
·
Western vad tycks :p mer i nästa inlägg
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Gordon
·
Hoppning Asså nu vill jag inte ha en massa klagomål om vfr jag rider med detta bett men var kan man köpa ett bra kompinations bett för en peng...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Pazuzu
·
F
Övr. Grenar Hej! Jag undrar några saker. Är det någon regel på hur lång man får vara inom galoppsporten, och hur mycket man får väga? Jag har...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Ninniw
·
Övr. Grenar Hmm nu behöver jag era tips igen! Har ridit två löp nu och tappat starten båda gångerna. Har aldrig innan uppfattat det som något...
Svar
10
· Visningar
1 766
Senast: Annika Källse
·
G
Islandshäst Vad göra åt detta? Är så torrt och varmt ute, paddocken och allt bara dammar... :( Hovarna blir fulare och fulare. Spricker både upptill... 2
Svar
37
· Visningar
3 035
Senast: Gauti
·
Körning Goddagens alla, blev inspirerad av en tråd med gamla vagnar. Kom att tänka på spannkontrollen i körning. Det ger en person , mer eller...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: miamia
·
Islandshäst Jag har läst tråden avla på eksem sto av Fredag Startar en ny tråd eftersom jag har ingen som helst tanke att avla på mitt sto, så det...
Svar
19
· Visningar
2 180
S
Dressyr Jag har köpt en dressyrsadel, och har bara haft hopp eller allround innan, med ''vanliga'' gjordar, nu måste jag köpa en dressyrgjord...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: straaawberry
·
S
Hoppning Vet inte om denna tråden passar in här, men var annars ska jag sätta den ? Det är såhär: jag hyr en häst på helfoder, och hon är imp...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: straaawberry
·
Körning Någon som vet om det brukar/kommer att finnas utställare som säljer körutrustning samt vagnar/rockarder/sulkys på Falsterbo-veckan...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: kolblakkur
·
Körning En kompis till mig skall ha en delägare till sin körhäst så jag blivit tilldelad "äran" att kolla på hur de selar och kör, så hon har ju... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 155
Distans Hej.. jag har två nordsvenskar att ta hand om som jag håller på att testa olika grenar med, då inte dressyr eller hoppning är så... 2
Svar
28
· Visningar
2 595
Senast: _Skifting_
·
C
Hoppning Jag undrar hur ofta jag kan hoppa med min 18 åriga islandshäst? Kan jag hoppa ca 1-2 gång i veckan utan att hon tar skada? Hon är...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Lollo_ok
·
M
Dressyr :confused: Jag ahr en billig men super skön dressyr sadel, den ligger bra på min häst (bästa hittils) som annars är svår att hitta...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Mahogny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka