Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Islandshäst En liten fråga. Ungefär hur mycket ligger en åring med runt 120 i blup på just nu? Cirkus? 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 557
Senast: ang
·
Trav Jag tycker vår lilla fölis är ovanligt liten till växten men kommer inte ihåg hur stora de normalt brukar vara som nyfödda - ett par...
Svar
6
· Visningar
1 388
Senast: Konie
·
Islandshäst Läste just senaste numret av Islandshesten (som kom ut för ett tag sedan) om årets första bedömning i Norge, där Johann Skulasson visade... 2
Svar
29
· Visningar
3 160
Senast: Freyr
·
Övr. Grenar Rotat genom min systers fotoalbum och hittade denna häst som då ska ha hetat Tuff Tuff och skulle vara ägd av Loket? Bilden är tagen...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: Gisburne
·
P
Övr. Grenar Nu får ni inte skratta ut mej! Är heeelt ny inom galoppsporten! Är intresserad men har aldrig utövat den seriöst;) Satt och kikade...
Svar
17
· Visningar
1 258
S
Körning Jag läser många hästannonser, bara av rent intresse o funderar på det som står så ofta. "Går ej att köra", "ej till körning" osv... 2
Svar
34
· Visningar
2 842
Senast: Svanhild
·
L
Hoppning :bump:jag har en häst därifrån som är helt underbar:love: jag undrar om det är någon annan som också har häst från dom uppfödarna? skriv...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: Blueberry
·
D
Distans Hur packar man "smartast" i sadelväskorna? Jag och en kompis tänkte rida upp till en sjö som ligger ungefär1,5 mil bort, och stanna där...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: mandarin
·
Övr. Grenar Vi har varit iväg och tränat inför en tävling i shettisagility som ska bli av till hösten. Jättekul. Tänkte visa lite bilder därifrån...
Svar
7
· Visningar
1 177
Senast: Elute
·
L
Islandshäst som rubriken säger..jag ska tävla imon =) rider bara lätt tölt & lätt fyrgång..har en väldigt het häst..hm..när ja tränar går... 2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Lipurtà
·
Western Jag rider i vanliga fall AR men provar lycka på er sida i stället:angel: Jag letar febrilt efter ett stångbett till min arab.De 2 jag...
Svar
13
· Visningar
1 338
Senast: charmant
·
H
Dressyr får man välja på kandar eller träns där? vilka LA program är det man får ha kandar på? sökte men hittade inget.. mvh HF
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Lancet
·
C
Trav Kan man anmäla en häst till två kval samtidigt, dvs om hästen inte kommer med i loppet på ena banan ena dagen så kanske den kommer med i...
Svar
10
· Visningar
1 189
Senast: oki
·
Islandshäst Tror ni någon av dessa passar till mitt islandssto, som har en rak rygg med normal manke, inte speciellt bred rygg, och inte...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: LinnK
·
S
Hoppning Jag hade tänkt att ta grönt kort nu till hösten, är det svårt ? Någon som har tagit det som kan säga hur de var ? Skulle va evigt...
Svar
10
· Visningar
781
Senast: Sara87
·
Fälttävlan :rofl: Kort och intensiv karriär som fälttävlanshäst fick den store. Nu är det lagt på hyllan och hoppning säger han! Här är lite...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: whitetrash
·
Z
Hoppning Ja, jag letar efter ett "latex" eller vad det nu är pessoa bett. Ett pessoa där man kan "böja" bettet helt, typ grönfärgat. Inget sånt...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: zoowie
·
Fälttävlan Ni är antagligen helt utled på bettfrågor..menmen.... min lilla stallkompis ska ut och tävla och undrar om hon får rida på tredelat D...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Bollen
·
Dressyr Jag får inte skänkelvikningen att fungera! Jag blir knäpp på mig själv när jag sitter och tränar, vet inte vad jag gör för fel och...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Malinigbg
·
Hoppning Har haft ett Glengordon Rox de lux ganska länge och för ett tag sedan trampade ena hästen av tygeln till det. Kollade nu vad ett par nya...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Lanejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form