Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Dressyr Ett uttryck taget från hundvärlden, men jag vet inte om det går att använda i det här sammanhanget :d Min ponny går lite...
Svar
5
· Visningar
1 270
Senast: Vindelkusken
·
L
Övr. Grenar :Dskulle vilja prova galopp!:banana: e de väldigt svårt ir läskiigt!? :p
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: Lotta Malmborg
·
Hoppning Någon som vart dom säljer tex Albion eller Morris Nolan i Jämtland eller Sundsvallsområdet? Ni får gärna pma om man inte får skriva...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: megalodon
·
Western Sitter och kollar på showbillen för nationals tävlingen och undrar vad är Amateur trail select? 2
Svar
27
· Visningar
1 835
Senast: Wild Rein
·
Western Jag är kvalad till NRHA-EM i Youth 14-18 och Rookie, jag och tre tjejer till ska ner till Österrike och rida. Jag är 4:a i Sverige i...
Svar
15
· Visningar
1 421
V
Dressyr Får man ha easyboots på hästen vid dressyrtävling? Tänker då främst om man har det som "ersättning" för tappsko, inte att man ska ha det...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: hopp_o_galopp
·
T
Hoppning Finns det någonstans ute på internet, där man kan ladda hem/ skriva ut olika banskisser? Eller har ni några bra förslag på banor...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: tokfia_z
·
J
Hoppning Är det någon som vet något om hingsten Amulet mitt sto är efter honom. Mamman är efter Hugo simons Jasper. Andra hingstar i stammen är...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: hoppsann
·
Fälttävlan Är de bra eller dåliga? Ska kanske köpa ett par begagnade som knappt är använda. Drar luddet åt sig mycket vatten? Är det mer värt att...
Svar
11
· Visningar
983
Islandshäst Testar lägga en tråd här med :D Hur fraktar man på säkraste sätt en sadel av en privatperson utanför sverige? (Med inbetalningar ect.)
Svar
14
· Visningar
1 051
Senast: Linisen
·
C
Western Våren är här! På andra platser läggs det ut bilder på årets föl. Varför inte här med? Kom igen- visa era telningar för oss alla och... 9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 263
Senast: qtrsforpleasure
·
R
Distans när man ridit första slingan och ska pullsa och besikta hästen får man pullsa flera gånger då innom dom 20 minuterna ? om det är kö...
Svar
5
· Visningar
994
A
Tävling Köpte min häst som ponny när han var 6 och vi skaffade då självfallet ponnylicens till honom. Nu som åttaåring blev han dessvärre mätt...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: Angely
·
Hoppning Ja, ni ser ju rubriken;) Jag har bara lyckats prova strl 56 och 58... 57 har inte funnits hemma på de ställen jag varit... 56:an...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: Ia*
·
S
Körning Hur är det egentligen med äldre eller man kanske bör kalla dem antika vagnar... säg en fin gammal trilla eller gigg. Får man tävla tex...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: Aatos
·
0
Islandshäst När och hur kastrerar man en hingst? Kan den gå med andra hästar efter ingreppet, kostar mm? Brukar man märka skillnad i temperament...
Svar
6
· Visningar
890
E
Islandshäst Hur sadlar ni när ni sadlar med Dressyrsadel, så långt bak som med Islandssadel eller mer som på en "vanlig" häst? Visa gärna bilder...
Svar
7
· Visningar
1 694
Senast: Smultron92
·
C
Dressyr jag behöver lite hjälp. Jag har aldrig startat ngn dressyrclear-round innan, bara lokala tävlingar och jag undrar nu vad jag ska ha för...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: caroline_star
·
Western Hur länge har du ridit western? Vad har du för inriktning? Vem/vilka tränar du för? Vad har du för häst/hästar? Tävlingsnivå? Gärna en... 2
Svar
36
· Visningar
4 294
Senast: Paxinarion
·
Islandshäst Har hållt på med hästar i 17 år, dock inte islandshästar. Skulle man ändå kunna köpa en islännig utan att "göra bort" sig totalt? Eller...
Svar
15
· Visningar
1 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka