Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Norsken Geir Gulliksen tävlade på Göteborg horse show nyss. Ni som såg honom vet ju att han ramlade av. Sen satt han upp igen, gjorde en...
Svar
2
· Visningar
1 961
Senast: Pegasus63
·
Distans Har en gammal av barrelmodell men skulle så gärna vilja ha en ny, en till (röd endurance-modell) då både hästen och jag älskar den! Men...
Svar
5
· Visningar
3 343
Senast: bottorp
·
Trav Hej Jag har nybyggd lösdrift godkänd för 9 hästar. Jag själv har bara två och jag hyr ut platser. Min fråga: Finns det inom...
Svar
4
· Visningar
1 858
Senast: Masse
·
Körning Vad kör ni med för bett på inkörd häst? Har ni väldigt milda bett eller har ni betslat upp som säkerhet? Tex vid skogsjobb? (dra...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
23 808
Senast: fejt
·
Dressyr Sedvanlig tråd när vi har stortävling i landet;). Vilka ska dit och kolla live? Sänds även i svt play: FREDAG 28 FEBRUARI kl 14.40...
2
Svar
24
· Visningar
3 904
Senast: MissFideli
·
Dressyr Varje gång jag tävlar dressyr så spänner jag mig, vilket gör att hästen slår av och det går uruselt. Det som är mest irriterande är att...
Svar
17
· Visningar
1 881
Senast: Fenestra
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om ni skulle kunna förklara lite mer exakt vad som innebär och menas med alla dessa grenar. Vad som är lätta klasser...
Svar
2
· Visningar
1 283
Senast: Freyr
·
Western Ja jag som inte kan nått om w-sadlar tänkte kolla med er här om ni kan hjälpa mig! Är ute efter en kort antar att de blir en...
Svar
10
· Visningar
5 630
Senast: lwt03001
·
Trav Hittade denna film på youtube. Det är inget farligt, så ni vågar kolla :) https://www.youtube.com/watch?v=ZBTufmI0EKQ Hur kommer det...
Svar
6
· Visningar
2 047
Senast: ghost
·
Islandshäst Är jag helt ute och cyklar när jag tycker att islandshästen ska ha ren trav också. Inte bara ren takt i tölten. Jag har lärt mig att...
Svar
14
· Visningar
2 840
Senast: Boj
·
Islandshäst Blir inte klok på vad tölt heter på engelska? Heter det tölt med prickar och allt, eller amble? Eller något annat? Hjälper sonen som ska...
Svar
6
· Visningar
11 208
Senast: Paulina
·
Trav Diskuterade med en vän idag. om man leasar en unghäst, och kör premie med den, ska ägaren premiepengarna då? Det kanske är olika vad...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: ghost
·
Islandshäst Hej alla! Vill Ni vara snäll och hjälpa mig som oinvigd i islandshästvärlden att lägga in en bild på en grov o kraftig isl samt en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
18 178
Senast: Muninn
·
Western Ja är det någon här som köpt därifrån? Vad jag kan se och läa verkar de ju superbra sadlar för en otroligt bra peng under 3500 kr:d...
Svar
7
· Visningar
2 852
Senast: sthu
·
Dressyr Kan väl inte vara bara jag som funderat på detta? :D (A propos denna tråd: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1218064)
2
Svar
21
· Visningar
5 179
Senast: mily
·
Dressyr Utlyser tips på hur ni som har breda gjordar löst problemet med skavd päls. Under dec-mars är det samma problem varje år... I år blev...
Svar
3
· Visningar
2 128
Senast: Buck
·
Hoppning Är ganska grön på hoppträning men är sugen på att hoppträna min unghäst, dock vill jag inte börja för tidigt utan hon ska liksom vara...
Svar
4
· Visningar
1 906
Senast: nullo-modo
·
Western Så på lördag är det dags, vilka ska dit?
Svar
13
· Visningar
2 120
Körning Då jag fick ta bort en häst i vinter så har jag fått låna en nordsvensk som sällskap till min andra. Jag själv har bara kört andras...
Svar
9
· Visningar
2 257
Senast: Egonson_
·
Islandshäst Ska snart köpa häst och har tyvärr ingen stor budget att köpa en sadel för. Hästen är en unghäst på 5år och är ju inte färdigutvecklad...
Svar
3
· Visningar
1 502
Senast: Paulina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp