Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Finns det någon här på buke som har en avkomma efter han? Eller är släkt med min? Som även hoppar? Själv har jag en efter han. Kul att...
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Qwerty hopp
·
K
Islandshäst jag vet ej om det redan finns en sån här tråd. men men... jag har en 6:årig valack (snart 7) som jag rider som vilken anan häst som...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: kolur
·
L
Hoppning på en femåring som hoppar oxer och stigsprång med mycket bra framben och ryggverksamhet, men som på räcken oavsett höjd hänger med...
Svar
17
· Visningar
3 649
Senast: Annna_91
·
S
Trav Hej Jag undrar hur gamla shettisarna får bli innan det är dags att sluta tävla??
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Carolrita
·
Körning Från en annan tråd ståde det att jag skall göra vid min vagn, så villka skacklar skall jag köpa ? (obs. bilderna kommer från tildaholms...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: Goat lover
·
Islandshäst Är det någon som har såld häst utomlands. Reifur skall till USA om han klara vet besikningen. Någon som vet en bra transportfirma som...
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: valvis
·
Islandshäst Jag brukar rida en islandshäst på sommranra och ska snart ut och rida en igen. Men hur gör man för att få upp hästen i passgång...
Svar
18
· Visningar
4 980
Senast: Lokkur
·
D
Western Jag undrar om det finns någon här som med en bild eller en bra beskrivning kan förklara för mig hur man spänner en helt vanlig...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: malumbub
·
J
Hoppning Hej jag söker vakommer efter ett sto som vi har haft, iberia hon var född 74 i tyskland kom till sverige 1981 där hon tävlades i svår...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Jacksson_95
·
J
Fälttävlan *hoppas att tråden hamnat rätt *Hur äre det att starta utomland i danmark. har dom liknande klasser, detubant, lätt osv. nu på... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 168
S
Dressyr Hej! Jag är lite förvirrad just nu, så jag hoppas att ni kan hjälpa mig! Saken är den att jag inte vet om man ska sitta ner på det...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: Jenny_K
·
R
Hoppning HEj!:bump: Hur funkar de med allsvenskan? Hur anmäler man sig? Hur många ska man va per lag? vilka höjder? Hur funkar allt med...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: nasbom
·
Western hej på er, jag är lite nyfiken på hur man gör en rollback, resp hur man lär hästen att göra rollbacks. är det samma rörelse som en... 2
Svar
20
· Visningar
3 109
Senast: attempt
·
A
Dressyr Är dert nån som kan säga om det är stor skillnad på Morris & Nolan pony dressyr sadel mot vuxen varianten???Och om nån haR M&N ponny...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: angelhorse
·
S
Western Jag har gjort en film med lite bilder å filmer från April Open, kanske inte den bästa kvaliten på vaker fotona eller filmerna. Men ändå :o:D
Svar
4
· Visningar
980
Senast: CorallaLover
·
I
Körning Behöver lite hjälp från andra som är erfarna här. Jag tömkör mycket och har så gjort under de 7 sista åren. Började med mitt halvblod...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: Elviramax
·
Islandshäst Jag háller pá att bli knæpp! Jag har hittat en hæsten i mitt liv:love:(ham pá min bild), jag har fátt ett bra pris, jag har stallplats...
Svar
16
· Visningar
2 311
Senast: foldar
·
T
Western Måste bara få skryta lite:) Ikväll klarade jag silvermärket i westernridning (WRAS) med poängen 8/10, 8/10, 7/10, 7/10 och 7/10 :)...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: twinstar
·
Tävling Hej därute. Måste man ha mätintyg på lokaltävling för ponny? Jag har hört både och men blir aldrig riktigt klok på det, är det någon...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: cewe
·
Western Ja, finns dom? Jag håller för närvarande på att lära min pokvän rida och han tycker det är skitkul Så småningom kan han tänka sig att...
Svar
11
· Visningar
1 370
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022