Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Hej! Jag letar febrilt efter ett par lila fleecelindor, gärna lite mörkare och inte så "gälla". Letar också efter ett schabrak i någon...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Sterling
·
Distans Kartorna publicerade på Växjö-sidan är lågupplösta och mycket svåra att se. Jag fick mailat mig de högupplösta kartorna igårkväll. Om...
Svar
3
· Visningar
1 334
Senast: harryhook
·
Körning http://www.bukefalos.com/f/calendar.php?do=getinfo&e=1063&c=1 såg denna här på buke.
Svar
5
· Visningar
927
Senast: BamsePlutt
·
J
Islandshäst Hej, Jag skulle vilja veta vad det är för nackdelar med bomlösa sadlar. /Jezz 2
Svar
27
· Visningar
3 045
Senast: Gauti
·
Trav En väninna till mig har börjat rida ett varmblodssto på 11 år, hon har nu bara hunnit rida två gånger, (jag har bara träffat stoet en...
Svar
17
· Visningar
5 965
Senast: Cilva
·
P
Western är det okej att tävla med ett sånt här bett. har inte fått regelboken ännu...
Svar
16
· Visningar
1 691
Senast: TDJ
·
M
Hoppning Behöver man ha nummerlapp på pay and jump??
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Marre.N
·
J
  • Låst
Tävling Hej tänkte höra om det är någon som vet om det finns någon internet sida för gamla tävlingsresultat
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Han_naH
·
A
Hoppning Hur ska man träna en häst så han hoppar allt. Han brukar hoppa mkt men ibland om det är någon konstig färg eller nått så vägrar han...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Suprize
·
G
Islandshäst Har tänkt betäcka mitt sto inom ca 2-3år och funderar över vissa saker. 1, Hon är 16år i år och är pigg och i "gott skick", är hon för...
Svar
16
· Visningar
1 429
Senast: Nicke
·
Dressyr Ser att det finns en del trådar om den här sadeln, men hittar ingenting om passformen. Har inte så bra koll på Bates-sadlarna men den...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Jardina
·
E
Dressyr hur viktig är en dressyrhästs stamm tkr ni? kan stammen avgöra ett köp av en åring t.ex.? eller är stammen kke det sista ni tänker på... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 005
Senast: mimus
·
H
Hoppning Ja, hoppgjorden alltså? Magplattegjord, sadelgjord med magplatta... kärt barn har många namn. ;) Om man tittar på tex denna bild... 2
Svar
26
· Visningar
2 408
Senast: Skyfantis
·
T
Western Någon som kan något om Crunkle sadlar? hur dom är i kvalite m.m.? Är de bra sadlar? Funderar på att köpa en Crinkle A som jag hitta...
Svar
16
· Visningar
1 557
Senast: girl_tea
·
  • Låst
Hoppning När Mini skulle hoppa Nat Msv idag sprang en funktionärs 3 årige son ut på banan, typ ett galoppsprång framför henne. Hon rider i full... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 314
Senast: Tulip
·
H
Dressyr Kompisens unghäst är super stel i båda sidorna, eftersom hon inte kan så mycket ännu så går det inte sådär toppen bra att göra...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: hannalon
·
Körning Om ni har en häst som skall köras in... Jag har en loksele med baksele. Men vad skulle ni köpa först, vagn eller sele? Vilken typ av...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: Tussilago
·
S
Hoppning Är det någon som har eller vet var det finns lädergjordar med en liten sväng på. och som GÄRNA har så att man kan sätta fast martingalen...
Svar
16
· Visningar
1 538
Senast: Sterling
·
Islandshäst Hur går jag tillväga om jag vill ställa ut mitt sto exteriört?? Kan det höja hennes BLUP??:bow: 2
Svar
22
· Visningar
1 791
Senast: Die_Frau
·
T
Dressyr Hittar ingen tråd om detta. Får man tävla klubb/lokalt i dressyr med en bomlös sadel?
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Sotnuten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka