Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Vad har ni för tjocklek på era stänger till kandaret? Och varför har ni just den? Ngn som har/har provat... 2
Svar
39
· Visningar
3 564
Senast: Ickiz
·
Dressyr Är lite diskussionssugen, men hittar inget kul just nu.. :angel: :D så ego som jag är så startar jag en tråd ang hästar som är som min... 2
Svar
34
· Visningar
2 788
Senast: malinsky
·
Western Nu ska jag starta en tråd där jag förhoppningsvis kan få hära era åsikter om det här med vilken storlek man ska ha på bettet. När...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Anneli
·
B
Western Varför måste westerntränarna vara så förbenat dyra? En "vanlig" tränare ligger rätt så mycket under en westerntränare. Nu när det börjar... 2
Svar
25
· Visningar
3 002
Senast: tirnanog
·
C
Hoppning Hej! Min häst är 20 år och är hur pigg som helst (D-ponny). Han hade en skada i benet för ca 2 år sedan men inget allvarligt och det...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Gesska
·
F
Trav Plötsligt har avelsointresserade Fnobby hittat en märr att låna och ta ett föl på, kanske...det är inget klart än. Självklart har jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 698
Senast: Fnobby
·
L
Hoppning På söndag ska jag starta på en hopptävling med min d-ponny (80cm). Problemet är att hon har väldigt lätt att stanna på titt hinder. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: LittleMissDitzy
·
C
Hoppning Hej! Jag har en 20-årig D-ponny som tävlat mycket i dressyr och lite hopp.Han är mycket välmusklad och jättepigg i ridning m.m. men jag...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: CCT
·
V
Övr. Grenar HEJSAN SVEJSAN:banana: ska nån rida ponnygalopp i falstrbo helst tjej och kat B så kanske vi kanske träfas hejdå:):banana::banana::banana:
Svar
1
· Visningar
930
Senast: vasilisa
·
Dressyr Hur uppfattar ni halvhalten som dressyrrörelse? Vissa lärare beskriver det som "nästan göra halt", vissa "hästen ska korta steget"...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: axel
·
Islandshäst Hej! Är det någon som vet var man kan få tag i namnskyltar till islandshäst?, vill inte riktigt ha en vanlig, men ja hittar ingen... 2
Svar
37
· Visningar
3 950
Senast: tinafinis
·
Hoppning Har inte tävlat där på en sådär 15år och vet att jag då lovade mig själv att aldrig göra om det. Nu blev jag tyvärr bortlottad från...
Svar
2
· Visningar
818
B
Islandshäst Jag är medryttare på en häst som bara grisepassar, det är inte så kul eftersom dom två rena gångarterna hjag får på han blir Skritt och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 554
Senast: LittleSnillet
·
R
Trav Hej alla kunniga, som nybörjare inom "hobbytrav" undrar jag följande: hur hårt behöver man dra bukgjorden, vad jag har fått lärt mig är...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: oki
·
Hoppning Har försökt läsa i tr vad som gäller, om man inte har kavaj ,vad räknas till fritidströja ? Kan man ha en vanlig svart tröja ? v-ringad...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: korytko
·
Á
Islandshäst I stallet fick vi för ett antal år sedan ett föl efter Askur från Håkansgården och undan ett rödblacksto (e. Fylkir frá Flögu.) Detta...
Svar
19
· Visningar
2 669
Senast: Globus
·
E
Dressyr Vad tycker ni om dressyrsadeln Zaldi Classic. Funderar på att köpa en sån till min häst som har en kort och svängd rygg. Hur är det med...
Svar
10
· Visningar
4 687
B
Hoppning eller iallafall ett försök till kadriljhoppning.. nu syns inte allt på filmen men efter det att 4 hästar på rad har hoppat det...
Svar
4
· Visningar
879
G
Trav Ride the night är detta en bra hingst har ett sto efter honom?
Svar
8
· Visningar
917
Senast: tinafinis
·
A
Övr. Grenar Tänkte bara infomera om den relativt nya hindersportsidan för er som inte vet www.hindersport.se :d
Svar
19
· Visningar
1 248
Senast: Steepler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka