Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Fälttävlan Någon som vet varför alla dom där stora ridklubbarna med jättefin, stor terrängbana alltid bara ska ha en fälttävlan under året?! haha*...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Idasagare
·
F
Fälttävlan Ser på förbundets sida ang JSM att det ska vara dressyr och terräng dag 1 och hoppning dag 2. Så står det inte på Åkerbos. Någon som vet...
Svar
1
· Visningar
851
·
B
Fälttävlan Någon som vet hur det gick för alla andra? Algotssons o Victoria stod på ridsport.se m.fl. sidor men alla andra? Har letat som en... 2
Svar
31
· Visningar
3 279
·
Fälttävlan Eftersom anv. Maddis inte kan logga in på sig efter lite datakrångel så slänger jag ut hennes bilder i mitt namn så länge! Är det någon...
Svar
12
· Visningar
1 810
Senast: FT_ryttare
·
Körning Utgå från att ni har ett shiresto, och vill avla fram en körhäst, med styrka samt bra rörelser. Vad väljer ni då att korsa med? Lite... 2
Svar
20
· Visningar
2 843
Senast: Tussilago
·
W
Hoppning Hej! Kan två klubbar bilda allians för div 2 hoppning? Min klubb har några ryttare och "grann klubben" har några. Men vi får inte...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Asterix
·
Islandshäst Är bara nyfiken på om halvstång verkar på samma sätt som pessoa? Är ingen expert på bett och dess verkan, men vet iaf att pessoa är... 2
Svar
29
· Visningar
3 827
Senast: Roheryn
·
Tävling Jag blir faktiskt förvånad över att det fortfarande finns klubbar som inte har en fungerande epostadress dit man kan skicka sin anmälan...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: LLaika
·
V
  • Låst
Dressyr Hej! Jag undrar om man får ha rosseter i hästens man på dressyr tävlingar??
Svar
2
· Visningar
737
Senast: v_River_v
·
F
Körning Nu när solen tittar fram så ser man hur saker verkligen ser ut, vilket man kanske inte gjorde när det blev mörkt tidigt. Ivarjefall; vad...
Svar
11
· Visningar
1 240
Senast: Goat lover
·
Dressyr Funderar lite i banorna när det gäller min egen pålle. Han är ibland dålig på att vänta in min signal, eller så är det så att jag ger... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 077
Senast: flashlight
·
N
Western undrar om någon vet något om en quarterhingst vid namn Dark Secret?
Svar
2
· Visningar
858
Senast: carwes
·
F
Körning Det skulle vara kul att se före och efter bilder på era hemmafix. Kanske en vagn som ni målade om, en sele som blev lagad osv :bump:
Svar
1
· Visningar
752
Senast: MadicDomino
·
M
Western Har anmält mig på ridläger den 2 juli-5 juli hos Jan Persson. Är det någon mer som ska dit?:) Är det någon som har tränat för han? haft...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: reykurboy
·
Fälttävlan Jag är super rudis egentligen på tävlingar överhuvudtaget! Sist jag var och tävlade aktivt var med min gamla pålle för sju år sen...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Novali01
·
K
Trav Har en sett annons på en remsele omgjord till QH. Funderar nu om det kan bli bra/ hållbart?
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: Konie
·
S
Hoppning Detta kom upp i stallet igår, och märkte att det var VÄLDIGT olika åsikter om vad man tyckte om viktskydd... 2
Svar
27
· Visningar
2 176
Senast: Kaki
·
C
Dressyr Har fått det problem dom brukar dyka upp när man är på jakt efter en ny sadel... Vad skall man ha?? vill ha en saden som är ng...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: borienburk
·
C
Distans Hej! Har ett 7 årigt vbl som jag skulle vilja prova att tävla distans med i framtiden. Nu ligger det till såhär att pärlan har (ev?)...
Svar
9
· Visningar
1 574
Senast: Candlegirl
·
Hoppning Ska åka och titta på ett sto som är efter Continue och jag undrar lite vad de är för hingst? Har någon erfarenhet av hans avkommer?
Svar
1
· Visningar
1 175
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka