Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Bilderna är något sena, men det har varit strul med webbplatsen. Bättre sent än aldrig! Som vanligt, tar någon illa upp över att vara...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: Globus
·
Fälttävlan Ska någon annan bukefalist dit? Jag börjar bli riktigt nervös! Ska ju debutera där! Verkar va rätt mycket starter, mycekt...
Svar
8
· Visningar
1 329
Senast: dyrre
·
Dressyr vart hittar man ett snyggt sådant som inte kostar flera tusen? Jag vill ha ett med alla spännen i nacken inåtvända hakar till bettet... 2
Svar
27
· Visningar
3 208
Senast: stjarlotte
·
Fälttävlan då, vilka ska dit, o vilken klass o vad heter hästen ? :bump: 2
Svar
38
· Visningar
2 404
C
Dressyr Hej. Jag har inte haft problemet med att fatta fel galopp på väldigt länge, men nu när jag har fått ny häst har det kommit tillbaka...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Chagini
·
S
Körning Jag ska fara och tömköra någon dag på min bana. Men jag har ett problem: Jag har inga nya övningar..Och då är det ju inge roligt...
Svar
17
· Visningar
3 616
Senast: Djurjouren
·
G
Distans Någon som har koll på hur det har gått? Har hört att det regnat mängder uppåt i landet, riktiga skyfall. Hoppas det inte regnat under...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: tjiir
·
A
Distans Jag har en plan att vara i Mora veckan före och efter midsommar och ta med mig en häst. Är det någon distansryttare där uppe runt...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: tjiir
·
Hoppning Hastigt och lustigt har jag bestämt mig för att betäcka mitt ena sto och jag behöver hingsttips. Stoet, e Bonaparte - Carriär -...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Sazalamel
·
A
Hoppning Vad använder ni för utrustning när ni hoppar? På stora hästen: Rak stång med deltatyglar och kedja. Vanlig engelsk nosgrimma... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
10 448
Senast: AnnaKarinA
·
Islandshäst ja ska köpa mig en islandshäst nu, en skimmel och ja undrar vilken färg som kan bli snyggast på hästen träns å sadel ä svarta, 2
Svar
36
· Visningar
3 799
Senast: Astael
·
S
Dressyr Känns dumt att även jag kommer att göra en sadeltråd... Men va tusan =) Tänkte kolla efter en dressyrsadel till unghästen, hon är inte...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Suuz
·
Fälttävlan Finns det någon som har bilder på olika terränghinder och tips på hur man bygger dom? Har börjat fundera på att bygga en lite midre...
Svar
2
· Visningar
1 849
Senast: Vita_N_6520
·
Dressyr ..men får man ha "luva" p hästen när man tävlar.(tänkte faktiskt för insekternas skull inte för att skydda mot ljud:smirk: ) Gissar att...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Page
·
Dressyr har börjat rida en häst som är utbildad MSV. Jag rider mest för nöjes skull och har aldrig ritkigt funderat över vilka nivåer det finns... 2
Svar
25
· Visningar
2 861
Senast: Wentona
·
A
Hoppning Mitt sto är nu 14 år gammal och har inte haft föl innan... Enligt vissa är det inga problem att ta föl på så gamla hästar och en del...
Svar
14
· Visningar
1 381
Senast: boccia
·
Dressyr Det är såhär att vi har fått låna ett sto och hon är nu på seminstationen och vi har valt Dionysos. Vi är VÄLDIGT GRÖNA så detta ska...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Ilion
·
Dressyr Dom sitter näääästan där. Jag får som ett litet "stopp" precis när jag ska byta så det är ju inget flytande byte hon gör direkt. Men...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: remmis
·
E
Hoppning Är det överhuvudtaget möjligt att ha en lodrät sits i hoppsadel? Måste man ha korta hoppläder för att sitsen ska bli "korrekt"? Jag har... 2
Svar
32
· Visningar
4 179
Senast: vansinnet
·
M
Western Vad i hela friden e nu detta????? Ser jag rätt el e jag ute och cyklar med e det inte SPHA´s förra ordförande med fru som bildat ny... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 678
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.