Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Haha, jag är inte så van vid islandshästar och igår skulle jag och min kompis ta av och ta på isisen ett. Herregud att ni står ut. Hela...
Svar
14
· Visningar
2 316
Senast: Minning
·
E
Hoppning Finns det någon hingst i avel idag som har Moderne xx i sin stam? 2
Svar
21
· Visningar
1 569
Senast: carinah
·
Körning Någon här som har en sele som där står s/s på ? Eller har sett det? Och vem det är och vad det betyder :) ? Någon som har ensådan sele...
Svar
13
· Visningar
898
Senast: Carolus
·
Western http://www.ewu-bayern.com/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=54&func=detail&id=55...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: alazzi
·
Trav Jag har precis köpt en beg travsele, och funderar nu på vad det är för märke. Någon som vet? :confused: På spännerna står det...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: DarkInNight
·
J
Islandshäst Hoppas att denna tråd hamnar rätt, tänkte att det är ju delvis om avel också är det islandshästar: Islandshästavel :idea: 2006 fick...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Lockan
·
P
Trav Är det någon här som vet hur man hittar resultat från gamla ponnytravare? Skulle vilja veta hur det gick för min gamling när han...
Svar
14
· Visningar
1 201
Senast: mamma++
·
Western Vilket snafflebett (två-delat) rekkomenderar ni? Jag har vart inne på massor olika hemsidor som har massor av olika bett. Vilket ska man...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Anneli
·
E
Western Släng in en eller flera bilder på W-sadlar du tycker är snygga! Färg, modell, utsmyckning, skärning mm kvittar, bara du tycker den är...
Svar
19
· Visningar
1 926
Senast: Chex
·
M
Western Vad har ni för erfarenhet av slidingskor? En del tränare och ryttare är ju för och en del emot... Kan det skada hästen på nåt sätt...
Svar
14
· Visningar
2 216
Senast: western_boy
·
H
Hoppning Ska ge en kompis mer tips om hoppsadlar som passar låååååånga ryttare. samt häst med rak rygg och normalmanke. 2
Svar
21
· Visningar
5 848
Hoppning hej! jag ska ev. åka på mitt först meeting om ett tag. och då undrar jag lite saker. (meetinget är på 3 dagar) 1...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Modest
·
A
Dressyr Ska köpa ny dressyrgjord till min Bates Isabel Werth. Den ska vara av hög kvalitet, i skinn och med resår. Vad ska man välja för...
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: borienburk
·
S
Hoppning Nån mer än jag här som ska tävla i Lurbo?:D:rofl: Det kommer att bli första gången för mig och min 4åring:D ska bli så spänande:D
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Snowie
·
S
Dressyr Hur många ekipage per timme brukar man räkna med i dressyr LC:1 lr hur många min för varje ekipage? Ska starta som nummer 30 och...
Svar
9
· Visningar
3 521
Senast: borienburk
·
Dressyr :crazy: Tänkte rida dressyr i ridhuset igår för första gången ordentligt på någon vecka. Blir mest hoppträning/tävling nu eftersom det... 2
Svar
30
· Visningar
2 037
Senast: Magnum
·
D
Hoppning Någon som vet var delfinalerna kommer att hållas? :d Vilka länder / klubbar som ska få äran att anordna delfinalerna och den stora... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 972
Senast: Baron Linge
·
Western kan ngn förklara för mig, är det som ett vanligt gymnasium (har för mej att det bara är 2 år?) eller är det en skola man ska gå på efter... 2
Svar
23
· Visningar
2 585
Senast: tirnanog
·
Western :rofl: :rofl: :rofl: Nej här e de rosa-FEVER :D Vad tycks? 2
Svar
23
· Visningar
2 044
Senast: Cita
·
F
Hoppning om en ryttare tävlar en annans häst vem ska då behålla rosetten å plakatet osv? ägaren till hästen för det är ju hästen som... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 321
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka