Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ni som kan sånt här, vad önskar man sig i present om man tämligen nyligen har börjat träna western lite mer seriöst? Ypperligt fin...
Svar
11
· Visningar
1 059
Senast: ricca
·
Islandshäst Min häst står på ett jättefint ställe, vi trivs båda, folket är trevligt, hagarna stora och det är en lagom flock hästar på 9 i blandade...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Real_Life
·
A
Trav Mitt kallblod var travtränad tills hon var 7 år (utan start) stod i en hage i 4 år, jag köpte henne och red igång henne. Vi har ridit... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 923
Senast: allroundhästarna
·
Fälttävlan Ja, tyckte det var dags för en liten sommar tråd...hur fodrar ni era hästar under sommaren och går de på gräs? Min 5-åring går i stor...
Svar
14
· Visningar
1 151
Senast: Vita_N_6520
·
Hoppning Är på jakt efter bruna (röd/bruna) gag-sidostycke, helst med "rep", någpon som vet var man kan få tag på sådana? andra handsvalet är...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: ia_
·
Islandshäst var och tittade på en tävling häromdagen. det var en häst som rörde sig underligt i tölten. alltså inte pass/ travtakt och de där...
Svar
4
· Visningar
1 433
Islandshäst Vad är åsikt om det? När jag sitter och glor på Worlfengur och mina egna pass så ser jag ju att det förekommer.Ofeigur882 var tex avlad...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: PetraC
·
Western Vilka hinder ingår i lätt klass? (typ beginners klass) Finns beginners kvar öhvt? Det skulle tas bort va? Nån som tävlar i trail...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: lillaida
·
Dressyr Vilket är värst? Köpte ett par tyglar från globus, läder med stoppar i stl ponny, men de är mkt kortare(ca 40cm) än mina andra...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: mumin
·
Körning Hej! Då det nu ser ut som om jag kommer hålla fast vid min shettisgrabb & inte skaffa mig stor häst igen, men är tävlingssugen så måste... 2
Svar
25
· Visningar
4 178
Senast: RebeckaKihlberg
·
A
Dressyr Nån som har erfarenhet av den dressyrsadeln? Hur håller den? Eller nåt annat tips på en annan dressyrsadel i liknande pris? Dvs...
Svar
19
· Visningar
3 255
Tävling Ja,hur blir man egentligen mätman? Har gått och funerat på detta ett tag. Känns som om det är samma mätman nu som för hundra år sedan...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Henchen
·
Distans tänkte starta på Dackeritten eftersom jag ändå bor i Växjö(nära och bra). Nu är det så att jag blir fruktansvärt nervös inför...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Daimie
·
Ä
Fälttävlan Håller på att tänka ut vilka mina och min hästs färger ska vara i terrängen...vilka färger passar en fux?:confused: Måste få veta! :bump:
Svar
11
· Visningar
1 148
Senast: Bettibets
·
Hoppning Jag har ringt på en saluhäst e: en tysk hingst. Säljaren tyckte jag kunde kolla lite på nätet om hingsten, så jag googlade. Och hurra...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
Fälttävlan Är ju tävlingar denna helgen. Började med dressyren i fredags. Var väl endel som skulle dit? Hur funkar arrangemanget? 2
Svar
26
· Visningar
2 174
Senast: amanin
·
M
Western Min pojkvän har börjat rida western. Själv rider jag akademsikt och har aldrig tävlat. Eftersom vi båda är nybörjare på ämnet försöker...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Peppan
·
Trav Vem vill ni se som ny ordförande i ATG nu när Dockered avgår? Jag drömmer om en kvinna eller man med bakgrund i travsporten...
Svar
18
· Visningar
1 375
Western Har nu kollat på wras och rha men var beställer jag regelboken.? Är det bara en eller flera man ska/bör ha. Vad är mer bra att ha och...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Gordon
·
Övr. Grenar hur snabbt springer en arabgaloppör? förstår ju att de e olika, men vilken fart brukar de hålla på tävling ung.? jag har en 2 årig...
Svar
11
· Visningar
4 855
Senast: Jezzy_flyer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka