Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav Hei. Har to varmblodssto som jeg gjerne vil bedekke til våren. Men siden jeg kun har erfaring med halvblods og ikke er kjent med trav...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: trav
·
Dressyr Hallo! Red min ponny idag på ett tredelat äggbett, tänkte testa eftersom det såg "fastare" ut än ett vanligt tredelat. Jag skulle helst...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: fjordtokan
·
Islandshäst De senaste gångerna jag tävlat har jag fått katastrofala poäng för skritt..... och domarna har haft fullständigt rätt! Överilat, spänt...
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: Roheryn
·
N
Trav Vad har ni att säga om årets Elitlopp? 2
Svar
38
· Visningar
2 970
Senast: BitterAss
·
Fälttävlan Nu har 3nd foto lagt ut hoppbilderna från Mariestad...här är min lille buse...
Svar
11
· Visningar
1 385
Senast: Narcissa
·
M
Dressyr Jag har förr svurit över alla trådar med sadelfrågor, men nu behöver jag hjälp själv. Har en stoooor hablval på 178 cm och lite...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: mariahmia
·
Hoppning Ja vart kan man köpa dessa sadlar numer? En bekant till mig har en sådan av modell Shockemöller eller hur han nu stavar:D Har fått...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: Dalidah
·
Körning :D Igår så fick jag hjälp av Rolf att ställa in selen korrekt och även sitsen till mig själv.. Ja vad ska man säga. Allt blev så...
Svar
10
· Visningar
1 095
Senast: a_c72
·
W
Hoppning jag ska tävla på onsdag, absolut inga höga klasser! (50 & 60:angel: ) då ska jag tävla på ridskolehäst.. men till problemet, hästen är...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: SweetBriar
·
Dressyr Får man ha det? Märkte nu när jag stod och flätade manen att min kille har ett helvete med odjuren som tar sig ner i hans öron. :crazy:
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: break_a_leg
·
F
Fälttävlan vad heter fälttävlan på engelska? min kompis skriver ett arbete å vi kommer inte på vad det heter hehe :p vet nån?
Svar
4
· Visningar
3 431
Senast: Ramona
·
K
Tävling När jag tävlade ponny (för hundra år sedan), så var det modernt med rutiga tävlingskavajer. Mot slutet av min "karriär" började även de...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: LenaH
·
D
Trav Nu behöver jag er hjälp! Jag vet inte hur jag ska göra med pållen som ligger i min hästs mage.. Vad är bäst? Att hitta en delägare...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: cämela
·
R
Trav tror att det heter så. ett helt nät som går från öronen och ner över nosen. nån som vet vart man kan få tag på ett sådant??
Svar
3
· Visningar
856
Senast: tinafinis
·
Western Vad säger reglerna om delägarskap? Detta gäller främst i tävlingssammanhang, men om det har nån betydelse även annars, så berätta gärna...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: malumbub
·
A
Dressyr Han kan öppna, sluta, skänkelvikning, galoppombyte, förvänd, fram och bakdelsvändningar, går i form i alla gångarter och gör jättefina... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 601
Senast: bollen__
·
Western Vad tycks? Hästen är en 10-årig arabvalack.
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Sammets_rosa
·
H
Hoppning Vad skulle ni tagit på er vid en inbjudning tävling? Jag tänkte ha blått schabrak, vita ridbyxor och en vit tröja. Vad tror ni om det?
Svar
5
· Visningar
794
Senast: harrylover
·
P
Hoppning hej - jag bara velar, är sån amatör... har en Irco Marco-Jovialmärr som skall betäckas men jag har så svårt att besluta mig, någon...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: pialotta
·
Dressyr Är det någon som har denna?? Isåfall, vad tycker ni om den? Tycker ni att man får en bra sits? Stöden ser ju stora ut, tycker ni att dom...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31