Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Dressyr Vill köpa ett nytt dressyrträns till pållan, och har hittat detta... 2
Svar
30
· Visningar
2 577
Senast: Colombia_Girl
·
Tävling Finns det någon bestämmelse om hur tidigt startlistor ska vara ute? 2
Svar
29
· Visningar
2 502
Senast: Henchen
·
P
Körning Jag måst smite in här hoss er innan jag tar och går till sängs. Jag såg att bukefalos var öppet. Jag har tittet på Talang som gick på 4...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Underbar
·
B
Western Frågade på en tråd hur "fel" det var att ha blåjeans på tävling/show, men då jag bara fick ett svar, startar jag en egen:idea...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: BonRaiz
·
Islandshäst Jag ska skicka 2 töser till Dannmark för betäckning :) Men hingsthållaren och jag har lite kommunikationsproblem. Jag undrar om någon... 2
Svar
20
· Visningar
2 134
Senast: Itchie
·
M
Övr. Grenar Nån som kan förklara lite mer vad det är? och vart dom har sånna tävlingar tror det skulle vara perfekt på min lilla poni:)
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Carisma72
·
Islandshäst Hm min sadel har börjat glida fram,sitter bra först men flyttar sig under ridningen... Ngn som använder förgjord??Är det bra??Vill ej... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 884
Senast: tjenaelin
·
Western Hej,undrar om det är någon här som rider tinker o tränat/tävlar?-klasser?
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: Gordon
·
C
Dressyr Hejsan allihopa! På min ridlektion imorgon ska alla i gruppen rida Ryttarmärke II, och det blir bedömt som det är på en tävling. Alltså...
Svar
10
· Visningar
1 507
Senast: Candyheart
·
R
Körning Är kallblodstravaren en Nordsvensk? Har en bruksnordis, ska titta på en kallblodstravare, både till ridning och körning. Travarna...
Svar
2
· Visningar
992
Western Vad är negativt/posetivt att rida med bosal? Eftersom man fäster tyglarna mitt under hakan så använder man sig väl bara utan... 2 3
Svar
46
· Visningar
11 928
Senast: leia
·
Dressyr Nytt dressyr träns till den lilla hästen. Vad tycker ni om detta (overkill??): Eller detta fast med bling bling pannband... 2
Svar
20
· Visningar
2 002
Senast: M-Meduza
·
Hoppning osäker vart den här tråden ska ligga.. Men jag och min häst fritidsrider hemma. han har patella problem i bakbenen. Vad för...
Svar
10
· Visningar
1 674
Senast: NaTTa
·
J
Dressyr Hej, någon som har en häst som biter sig fast i ena sidans tygel? Några bra övningar eller tips som man kan tänka på, har jätte problem... 2
Svar
23
· Visningar
6 632
Senast: villagegirl
·
Fälttävlan Jag har satt som mål att under våren/sommaren förbättra min ponnys kondis. Men jag vill ha era tips :d Hur tränar/rider du för att...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: ÄlskaGlass
·
G
Dressyr Hej Har köpt ett sto efter Gulivers u. Bagira, med pass från Riga. Det finns olika betäckningar efter namnen i stamtavlan. HN =...
Svar
7
· Visningar
1 852
Senast: Gaston
·
D
Western Hur hårt ska man egentligen spänna ett curbstrap? Sätter man fast det i bettringarna (under "hakan")? Kan man ha ett vanligt tränsbett... 2
Svar
28
· Visningar
3 332
Senast: Dressiar
·
N
Distans För en tid sedan ställde jag och mitt arabsto upp i en distansritt, T50. Har några funderingar sedan dess då vi blev uteslutna pga att...
Svar
11
· Visningar
2 459
Senast: Nero
·
Western Nu kan du matcha sporremmen och huvudlaget:
Svar
6
· Visningar
796
Senast: alazzi
·
Distans Hade det inte varit häftigt!:rofl: I programmen hade varje ekipage fått experternas utlåtande; -H*n brukar ta det lungt så det finns...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: zorken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka