Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Hur många rider efter hennes "synsätt"? Jag började rida för min tränare ca 2 år sedan, hon lär ut enligt Sally Swift o det var som... 2
Svar
30
· Visningar
6 932
Tävling Beställde licens till ponnyn igår, och sista anmälningsdagen är på måndag så lär ju inte få det innan dess. :( Kan man på något sätt...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: Sipuli
·
D
Western Hur vet man att westernsadeln ligger bra??
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Fina
·
Distans Med anledning av att jag har ett sto som är på betäckning hos Silva Dollar som har 22 i vilopuls undrar jag hur många bryr sig om... 2
Svar
25
· Visningar
3 846
Senast: Gomir
·
Körning Fåt en sele idag :o Av äldre model (vad det ser ut som)! Det är en "skitsele" ... :mad: Påminner lite som börjes för 995 kr men...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Fjunet
·
L
Hoppning Någon här som har ett hinder/flera hinder som är bild på 80cm från tävling/träning? Hemma ser ju allt så mkt mindre ut än på tävlingen...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: sandy_
·
Dressyr var kan man köpa ett sadelöverdraag som ska passa en dressyrsadel? 2
Svar
20
· Visningar
6 575
B
Hoppning Jag undrar hur gamla halvbloden i regel är när de säljs från uppfödaren. Travhästar går ju i rehel när de är runt året.
Svar
2
· Visningar
901
Senast: sassiball
·
Fälttävlan Var kan jag hitta resultat från lag sm på ponny 97-2000 ? Enligt uppgift, helst från Ribersborg. lillhagen vann. Jag vill veta vem...
Svar
12
· Visningar
1 859
Senast: morning_star
·
K
Hoppning Vet ju att åldergränsen för att få tävla C-ponny i hoppning är 18, men har dom ändrat det till 16 nu!? Hörde det ngnstans... :o Tacksam...
Svar
18
· Visningar
1 703
Senast: kladdkakor
·
Western Nån som vet om det finns nån bra sida med enbart westernhästar till salu/köpes/foderhästar?
Svar
10
· Visningar
1 345
Senast: jackpot
·
Dressyr Kollade just LB:3 programmet jag ska rida nästa lördag och insåg att jag vet inte vad jag ska sikta på för att få jämna fina bågar när...
Svar
15
· Visningar
5 530
Senast: Tebazz
·
M
Dressyr Nu på söndag ska jag åka och tävla lokal LB:0 och LB:2 med min medryttarhäst. Ni som har tävlat de här programmen, har ni några allmänna...
Svar
14
· Visningar
1 482
Senast: Millan89
·
Islandshäst Då jag sålt min Wintec sadel, eftersom den inte passade hästen alls har jag funderat om Börjes Pintosadel, x-tra vid skulle kunna vara...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Sammets_rosa
·
B
Fälttävlan Jag ska köpa en fälltävlans häst men jag vet inte vad som är lämpligt till tärreng.?!!? Jag skulle vilja veta vad ni har för sorts...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: Tebazz
·
F
Western Jag har sett hur westernsadlarna och tränsen blir allt nyare och mer dekorerade. Men om man tittar bak i tiden och på deras...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Sellan
·
Islandshäst Har funderat på att köpa ett sådant.. Någon som har det till era isisar som kan berätta mera om det? :bow:
Svar
9
· Visningar
2 060
Senast: lightprodukt
·
C
Hoppning Ska snart på min första tävling och behöver hjälp med en sak! man ska betala in på bankgiro före man kommer dit och har lite problem...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Murray
·
A
Distans :mad: Vad tråkigt att Östergötland måste ställa in igen!!! 8 anmälda på PPritten (varav tre gamla distansrävar, fast Pepparn inte...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: CK
·
M
Tävling Hej Bukisar! En fråga till er då jag inte har nåt TR hemma... Står det nåt i TR om debitering/återbetalning av uppstallningsavgift...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Emsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka