Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Vart kan man köpa sadlar med breda och tjocka horn? Som på denna bild: http://www.mikebeck.com/Photos/detail.php?pID=36
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: TDJ
·
L
Hoppning Hej! Har en fråga, L: d på lokal nivå som är för d-ponnyer är det lägre hinder än 80 cm med då? Och hur lågt måste det minst vara...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Jardina
·
B
Fälttävlan Jag är på jakt efter en ny säkerthetsväst som jag ska ha i terrängen. Vill ha en som är gjorde av massa hopsatta bitar typ och knytning...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: memmalotta
·
L
Körning Ja, inom rimlig framtid kommer jag att införskaffa mig en ny dressyrvagn till mitt par.Själva vagnen blir i svart stål och mörkbrunt...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Liiza
·
Islandshäst Jag har inte tänkt att betäcka nån i år, men har nu kommit på bättre tankar. Jag kommer bara inte ihåg vad hingsten heter fast jag vet...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: annax
·
Western Vilka här var med i den tävlingen? Vilka klasser deltog ni i? Vad fick ni för placeringar? Kan berätta att jag kom bland de sista i...
Svar
18
· Visningar
1 106
Senast: Mijho
·
Dressyr I helgen var jag iväg och köpte mig en beg dressyrsadel till tanten (äntligen!). Nu kom nästa problem; Gjord! Eftersom tanten har...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: alice
·
B
Hoppning Jag vet att det finns massor av trådar om bett. men jag hoppas ni orkar svara på denna oxå :) Jag har ridit min häst på vanligt...
Svar
8
· Visningar
3 885
Senast: blohme
·
Western Hej på er, Nu skulle jag vilja få lite klarhet.. Vad innebär Incentive fund egentligen? Enligt AQHA har min häst samlat på sig...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Sidekick
·
Western Vi säger att jag någon gång skulle få för mig att betäcka mitt sto som är en arab/paint med en renrasig painthingst, blir det fölet en...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: attempt
·
Western Jag syftar på ett sånt här www.borjes-tingsryd.se artikel 4474 Är det lika böjligt som ett vanligt tredelat eller är det "rakare"...
Svar
5
· Visningar
1 584
Senast: Gaia
·
E
Western Hej, behöver tips! Finns det möjlighet att omskola en ung, liten, lätt travnordis till hyfsad westernhäst till en "hobbyryttare" trots...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Piraja
·
E
Hoppning Finns det någon som har adressen (till hemsidan)till tjejen som tog kort på tävlingarna?Hon delade ut visitkort med information, men det...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: elis2
·
Dressyr Mitt underbara halvblod har äntligen blivit friskförklarad, men nu har hon blivit så bred över ryggen att sadeln inte längre passar...
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Fiorano
·
F
Körning Är det någon som har IHs körtäcke? Kan 125 cm tänkas passa shetlandsponny? Tyckte det verkade väldigt smart.
Svar
7
· Visningar
1 808
Senast: Cämz
·
Islandshäst Kaela hade ju 1 1/2 veckas vila,innan vilan hade vi ju påbörjat tölten innan vilan(håller på att med tränares hjälp lära henne tölta)och...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Gauti
·
L
Svar
38
· Visningar
2 654
Senast: Candyheart
·
Western Om man har filt under saden, vad är det för pad man ska ha mellan filten?
Svar
16
· Visningar
1 763
Senast: gutenviks
·
W
Western Tar efter Gillys tråd om kvartingar, men är istället nyfiken på paintar :) . Är lite sugen på att skaffa mig en egen när den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 078
Senast: Thornbird
·
F
Dressyr Hej! Jag funderar på att köpa mig en Wintec dressyrsadel, Isabell Werth. Har provridit en och både jag och häst tycker om den men jag är...
Svar
7
· Visningar
4 247
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III