Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Några ideer? Har kikat på Kentaur Kari, men har inte provat på.. Vad tror ni om Hrimnir? Star Trek tyckde jag blev för lång på henne...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Linnerle
·
K
Fälttävlan Har någon något bra tips på o bygga roliga ofarliga tärränghinder hemma? Så man kan träna och ha lite kul?:)
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Kiwiie
·
E
Western Om man blir medlem i en WRAS-ansluten westernklubb, blir man då automatiskt medlem i WRAS? Eller hur funkar det? :o
Svar
3
· Visningar
776
Senast: malumbub
·
Övr. Grenar Har precis köpt en begagnad galoppsadel i läder med halv bom, den är mycket fin ;) ! Är mycket nöjd... :D Men jag har en fråga... 2
Svar
25
· Visningar
7 455
Senast: Sussilull
·
P
Körning Som ni alle vet så är ju Kotte sjelver. Får man ha häster sjelve nu eller kommer dom och tar Kotte från mig? Han går ju med ena kvige nu...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: _Elly_
·
Körning Det sår på driveout "Kör och longergjord", Men hur skall man fästa skaklarna? :o ? Planerar inte att köra den utan bara varit kul att...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: Aatos
·
Körning Vad tycker ni om dessa ? Tycker dem är så fula :o... Är dem bra att köra i ...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Nussikan
·
Fälttävlan Jag har två frågor angående licenser i fälttävlan. Man fick rida debutant klass på en regional tävling med lokal licens va? Min andra... 2
Svar
20
· Visningar
2 051
Senast: LenaH
·
S
Islandshäst hallo ! :) I morgon ska jag vara med och träna för en dressyrtränare som kommer hit och håller lektioner för ett antal ryttare&hästar...
Svar
12
· Visningar
1 494
Senast: Spói
·
S
Hoppning Jag köpte en ponny till min lilla dotter för att jag egentligen behövde en sällskapshäst till mitt halvblod. Ponnyn är jättefin och...
Svar
15
· Visningar
1 642
Senast: FT_ryttare
·
Fälttävlan Vilka kommer? Murray kommer det vet jag. Och sarabacklund och jag kommer. Men det måste väl vara fler Bukisar på väg upp till... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 672
Senast: FT_ryttare
·
S
Western Hej! Hur långt bak sätter ni eran westernsadel? Jag har hört talas om att den ska vara lite längre bak än en vanlig sadel.. Är det...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Daimie
·
R
Övr. Grenar Var finns agility tävlingar eller träningar inom västra götalän Där man inte måste vara medlem i klubben? och Vad kan vara bra...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Nattsudd
·
Hoppning Jag sitter här och tänker (alldeles för mycket) och undrar hur NI skulle ha gjort om ni hade denna häst, och var i denna "situation"...
Svar
16
· Visningar
1 504
Senast: boccia
·
D
Western Jag har en westernasadel som det sitter "tyg" grejer på.(där man ska spänna fast sadelgjorden) Finns det sådana att köpa i läder? Jag...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: ricca
·
T
Western Ännu en sadeltråd.. :angel: Men jag som är ny som westernryttare har hört lite olika om hur sadeln ska skötas. Endel säger att den...
Svar
9
· Visningar
1 068
·
Western Vilka sporrar kan passa till dessa boots? http://i54.photobucket.com/albums/g87/westernsaved/boots.jpg
Svar
7
· Visningar
909
·
Fälttävlan När bestämde ni er för att ni var redo för en högre klass i fälttävlan? Var det efter att antal placeringar eller helt enkelt när ni...
Svar
19
· Visningar
1 718
Dressyr någon som kan hjälpa till att förklara skillnaderna på olika kandarstänger och bridonger.. det finns ju s-formade, fasta skänklar...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: Victovie
·
R
Islandshäst Hur rider man då? Har aldrig gjort det förr (i uttagningen alltså) men på tävlingen i helgen kommer vi rida 3 och 3. Var startar man...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Nicke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka