Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Fälttävlan Någon som vet var man får tag på denna förbygel?? Jag har letat väääldigt länge efter den nu men varken ridsportsbutiker eller proffs...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Murray
·
C
Dressyr Måste man ha tjocka nosgrimmor och pannband när man tävlar dressyr nu för tiden? Min häst passar inte i det och har nu ett jäääääätte...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: remmis
·
Körning :love: :love: http://www.youtube.com/watch?v=g-Puvo4y-Us
Svar
6
· Visningar
857
Senast: prunella
·
B
Hoppning Är det någon som har sådana? I så fall, vilken erfarenhet har ni av dem? Har hört ganska mycket negativt, men vet inte värdigheten i de... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 726
Senast: Baroya
·
Western Måste berätta om min dag idag. Dagen som avgjorde mitt och min unghästs öde. En del av er vet att jag ville sälja min plutt bara för...
Svar
19
· Visningar
1 277
Senast: Mirre
·
Fälttävlan Är det någon mer än jag som nästan är lite "nojjig" på framridningsbanorna och "ser" ev. bukefalister i varenda ryttare man möter...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: FT_ryttare
·
Fälttävlan Ganska dåligt filmat stundtals, och precis innan ett hinder spårar filmen ur och snabbspolar, hehe, ser ganska kul ut... :angel... 2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Tebazz
·
Fälttävlan Är det någon som ska dit tro? Allsvenskan blev ju flyttad dit så vi fick lite krångel men det har nog löst sig. (Dock ruskigt surt att... 2
Svar
21
· Visningar
1 735
Fälttävlan Får samma ryttare starta två hästar i en debutantklass?
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Filippa99
·
Övr. Grenar Se dagens nyheter idag, Mischa Khan avliden. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=652763
Svar
9
· Visningar
2 209
Senast: shady
·
L
Körning Nu kommer denna tråd säkert inom en snar framtid att plockas bort - men tills dess: Mycket trevlig körponny till salu under radannonserna!! 2
Svar
21
· Visningar
1 662
Senast: Nussikan
·
M
Hoppning Vad menar egentligen med b-tränare? :confused:
Svar
9
· Visningar
3 715
Senast: Cut3Leo
·
Western Nu äntligen ska jag och skruttan ut på tävling, det ska bli så kul och jag är jättenervös. Fast jag känner mig ändå ganska säker, det är... 2
Svar
35
· Visningar
2 269
Senast: Camilla_H
·
Islandshäst Jag har ju en 5 årig islänning som fick eksem när han var 1 år gammal. Har inte behövt använda eksemtäcke än eftersom jag har ett bra... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 614
Senast: Minni-Borg
·
  • Låst
Tävling Vet någon var jag hittar kompletta TR för dressyr, hoppning, fälttävlan, distans, western samt de discipliner jag glömt här...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: annsann
·
K
Distans Lite tips för regninga ritter..... Jag hade varit glad om jag för det första inte trott (!) att det skulle SLUTA regna och satt på mig...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Sophia_
·
Dressyr Har någon ett bra tips till mitt problem - har en dressyrsadel som jag tycker ligger riktigt bra på min häst. Problemet är att han slår...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: MorvanMorr
·
R
Trav Snart äre dax ! ;) Våran stora travfest .. ! Vilka ska dit !? :D Och självklart den stora frågan; Vilka pållar vill ni se i finalen ... 2
Svar
31
· Visningar
2 554
Senast: Egonson
·
K
Dressyr Hej alla experter! Jag undrar över en detalj som står i propositionen för en tävling som jag ska vara med på. På klubben skall vi...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: remmis
·
L
Hoppning hej, jag ska köpa en ny sadel till min häst, jag funderar på mark todd men har inte hört något om den så jag undrar om det är någon som...
Svar
14
· Visningar
1 071
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka