Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Undrar bara ska ni till High Chaparal på western tävlingarna i sommar. Har ni bokat el ska ni ta hus vagn el tält eller ska många av... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 930
Senast: lakrits
·
Islandshäst är väl vanligast bland islandsryttare så jag ställer frågan här. Vilken modell och märke är bäst? Vill ha ett par till sommaren då jeans... 2
Svar
26
· Visningar
4 971
Islandshäst Ja det är vad jag funderat på dom senaste dagarna... Men jag är väldigt tveksam till om det är ett bra alternativ för min häst och mig...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Linnerle
·
Körning är totalt nybörjare när det gäller körning men läser, lär o tränar... har nu två duktiga kör shettisar hemma på gården o tanken om...
Svar
15
· Visningar
3 555
Senast: Rebecka83
·
Fälttävlan *Ursäktar på förhand om det redan finns en liknande tråd men jag hittade ingen..* E man för gammal för att börja med fälttävlan om...
Svar
15
· Visningar
2 300
Senast: ÄlskaGlass
·
Western hallå! nu har jag äntligen fått stallplats så nu är det bara och vänta på att pärlan kommer ner!:bump: vars håller ni alla andra...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: doleron
·
Trav Den lilla shettisen Lufsen visade hela den samlade Elitloppspubliken var skåpet ska stå, när han idag inte bara putsade utan formligen...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: ameo
·
E
Dressyr varför bara la1 på lokala ponnyklasser och nästan bara la3 på lokala hästklasser:confused:
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Dressyrryttaren
·
Körning En video från tyskland verkar det som. Ser så mysigt ut, vill ha en shettis till och en sån vagn! Men jäklar vad hennes draglinor är...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Vindelkusken
·
Western Har fått en känsla av att det mest är kvalitetsmärken som gör hardseats. Är det korrekt? Eller finns det även smäcksadlar med det...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: Bill
·
I
Western Är det ngn här som har eller har ridit i westernsadeln, märket The Amerikan, El Paso Roper? Funderar på att köpa en men skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: idealb
·
N
Islandshäst Jag ska tävla i helgen! :D Men eftersom det är min första tävling vet jag itne så mkt än.. :crazy: Men hur som helst så undrar jag...
Svar
12
· Visningar
1 362
Senast: Norrberge
·
Hoppning Skulle bara vara kul och veta hur högt alla löshoppar sina hästar..:) 2 3
Svar
57
· Visningar
3 797
Senast: xxstasia
·
Dressyr Några erfarenheter av Wintecs sadlar? Jag skall köpa en begagnad Wintec Pro dressyrsadel (nästan ny) på öppet köp för att se om den...
Svar
4
· Visningar
1 723
Senast: Wembley
·
S
Tävling I och med attman anäler via equipe till många tävlingar, finns det då någon möjlighet för någon annnan att kolla vilka tävlingar någon...
Svar
10
· Visningar
1 688
Senast: Snuffsan
·
J
Dressyr Vart hittar man resultat i dressyr före år 2000? Har sökt och sökt men det gör mig inte klokare.
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Cashmir
·
Svar
36
· Visningar
4 511
Senast: Korven
·
Fälttävlan att hitta en lämplig tävling?? ÖTR har ju tagit bort sin FT 26 aug för att både Botkyrka och Mariefred har men den i Botkyrka är ju...
Svar
10
· Visningar
1 007
S
Hoppning Hej! Tänkte kolla om nån vet något om de ändringar som jag hörde ett rykte om. Det gällde ändringar för åldersgränsen för ponny att man...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Punkity
·
Trav Vilken hingst tycker ni skulle passa bäst av rubricerade till mitt sto E Tap In u Sharon D?
Svar
12
· Visningar
1 157
Senast: excelsior
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka