Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Vilken sorts sadel skulle passa till honom? Snälla hjälp mig... :confused: Förlåt för bildkvaliten, bilderna är tagna med mobilen... 2
Svar
20
· Visningar
1 848
Senast: Libertas
·
S
Western Vilka ska dit och klasser? gärna bilder på er :bump:
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Sellan
·
G
  • Låst
Tävling hejsan. jag har en shettis som vi ska ut och tävla med i hoppning om ca 1 månad. Måste ponnyn ha mätt intyg om den är 5 år. för då...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: trazel
·
Fälttävlan :p Ja, nu är det dags för en ny tråd här på FT...:bump: Hur högt anser du att din/dina hästar kan nå och tänker du själv rida... 2
Svar
36
· Visningar
2 703
K
Trav :confused: Häst som blev diskad med 6g eller liknande på km.tiden... vad betyder det??
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Konie
·
Fälttävlan Tänkte ju skutta lite terränghinder med unghästen senare i sommar men det är så att jag gärna vill ha ett fegsnöre :angel: Hoppar ni...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: TinyWiny
·
T
Western Ja nu är tävlingarna på Bökeberg igång.:) Tråkit attman missar det. Så snälla allasom är där... Rapporter tack!!!!!!:bump: :bump... 2
Svar
36
· Visningar
3 505
Senast: Egonson
·
G
Körning Vilka svenska internetbutiker med körutrustning finns det??? Alla tips mottages varmt..
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Fjunet
·
Tävling för hur mycket man skall betala vid avanmälan?? När man tittar runt nu i olika proppar så får man på en hel del tävlingar bara tillbaka... 2
Svar
29
· Visningar
2 908
Senast: trazel
·
K
Hoppning Tror du att man kan komma långt i sin ridning om man kanske inte har en egen häst ? ;) 2
Svar
24
· Visningar
2 152
Senast: straaawberry
·
Trav hej! jag skulle vilja ha en trav rockard. är det någon som vet någon åter försäljare som har hemsida? /Anna
Svar
5
· Visningar
1 662
Senast: Zandrah
·
I
Islandshäst Har haft lite olika trådar här på buke nu ett tag om problem med min islandsherre på 16 år. Han är 5gångare och har under en lång tid...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: Invincible
·
Hoppning Lovade att luska om detta ämne! Har med flera "hört" att hästar som "slår" upp med svansen vid hoppning är goda hoppare! Men jag har...
Svar
18
· Visningar
2 740
Senast: Baddy96
·
Körning Ja idag var det första gången framför en maratonvagn. Fabbe tog det hela med ro och var glad över att få dra igen. Vi körde uppe på... 2
Svar
20
· Visningar
1 994
Senast: Aggepagge
·
Dressyr Jag har en lite lätt hypotetisk fråga som jag funderat över... (Hypotetist för att hon säkert slutar med beteende och för att vi kanske...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: wallerie
·
M
Hoppning :confused: Hej! HAr en fråga som jag snabbat behöver svar på, :angel: jag vet faktiskt inte vad som menas med kilbossad?? kan någon... 2
Svar
20
· Visningar
2 157
Senast: urkella
·
G
Western Ja hur sablans hittar man en snygg w-sadel till en isis med kort rygg`? Ska´man kolla på olika arabmodeller eller? finns de någon som...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Globus
·
Western Jag och hästen var iväg till ridhuset och tränade inför helgens tävling! jag har inte fått enhandsfattningen till att fungera, så nu... 2
Svar
21
· Visningar
2 081
Senast: Paxinarion
·
Western Jepp! Igår debuterade jag och min syster på våran nya häst! Var i Sätila och red. Bilder får ni här! (länk till bilden under om ni inte... 2
Svar
30
· Visningar
2 344
Senast: Paxinarion
·
Tävling Har ni några idéer på vad som kan ingå i programmet? Hitills har jag kommit på: Försättsblad Kort presentation av klubben...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Lea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka