Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Dressyr Hej, nu är det så att jag äntligen hittat en fin häst som jag är mycket intresserad av att köpa, passar min ridstil bra, rör sig...
Svar
16
· Visningar
1 432
Senast: Malinigbg
·
Western Vilken sadel skulle ni välja från denna länk? Maxpris $1200 www.manestreetsaddlery.com ---->Saddles Bortsett från om den passar...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Leola
·
Trav Vi har ev leasat en ny häst, har honom på prov just nu.... Vi har mest kört utan skydd och cheak.Har bara tränat hemma och har inte...
Svar
6
· Visningar
2 591
Senast: *nuthella*
·
Dressyr Ska köpa ett blingbling pannband tänkte jag, vill inte ha ett OS för det har jag inte råd med, men ett som glänser mycket:) In med...
Svar
19
· Visningar
4 845
Senast: Laivine
·
M
Tävling Hej! Har sökt runt lite här ang detta men hittar inte det svar jag vill ha. Testar med att fråga! Gäller hoppning! Får en ryttare...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: HEC
·
Trav Såg på ett lopp från USA nu på v65:an. Såg framför allt en som gav många reäla enhandspiskningar på en häst på hela upploppet med jämna...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: tinafinis
·
S
Hoppning Har bestämt mig för att beställa en PrestigeVersaille hopp sadel!:) Men..har endast sett bild på bruna sådana, men ska själv köpa... 2
Svar
24
· Visningar
2 396
Senast: SirWillgott
·
Hoppning Ja, jag är allvarlig. Är överlycklig för att jag äntligen vågade hoppa!! :banana: Har tidigare blivit jättenervös/rädd så fort det kom...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: Marbe507
·
R
Hoppning Jag har en andalusier som jag funderar på att hoppa in... Men jag funderar på om andalusier fungerar som hopphästar? Är det någon som...
Svar
10
· Visningar
2 208
Senast: pink_angel
·
N
Hoppning Snälla!:bow: Säg att någon vet hur jag kan få min lilla ponny att gå lite fortare! Jag blir galen om jag inte får henne att gå på lite...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: MissOnly
·
Trav Någon som vet ngt om denna hingst?:confused:
Svar
10
· Visningar
1 698
Senast: appendix
·
S
Western Jag ska kanske flytta till Mölndal strax utanför Göteborg i sommar och jobba, men även umgås och hjälpa min kompis där med sina hästar i...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: elinsjobergh
·
D
Distans Jag och en kompis ska ut på långtur i sommar. Vi kommer rida ca 1,5 mil första dagen. Vi ska sova över i ett stall så hästarna kan gå...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Duddi
·
Islandshäst Har alltid använt boots av modellen "klockor" med kardborre - tycker att de är lätta att använda o s v. MEN när det är lerigt har det...
Svar
8
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Hoppning Ja,det är just min fråga.Vi står i ponnyköpartag igen och funderar lite över att köpa en mycket fin fälttävlnsponny med bra härstammning...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: PrinceFair
·
S
Körning Hur många års träning behöver en häst för att vara mentalt och få rutin på långa hinderområden för att starta på sm i körning 2
Svar
28
· Visningar
2 015
Senast: silver
·
Hoppning Var det Pessoa som tagit fram dem? Ngn som vet vart man kan hitta sådana? Förslagsvis på internet, eller om ngt känt märke som finns i...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: kopparberg
·
F
Hoppning Vill ha en liten serie med travbommar framför ett studs och efter det en 5½. Vad ska jag ha för avstånd mellan den sista travbommen och...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Kejrin
·
F
Hoppning Hur går det för hans första kull med avkommor här i sverige? Dom blir ju tre i år... Är det någon här som har en avkomma efter honom...
Svar
16
· Visningar
2 116
Senast: lalla
·
Western Hej! Mitt namn är Mimmi o jag har nog aldrig skrivit här på westernforumet innan, men jag har tittat lite :) Jag har alltid varit...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: Fragile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka