Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

U
Western Vet att det varit många trådar om detta ämne, men jag är ute efter en western sadel. Har kollat på nya och beggagnade. Jag rider ca 1...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: Camilla_H
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=B4OSTGPCJGw :bow: :bow: :rofl: :rofl: (haha)
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Sellan
·
U
Western Ännu en sadel tråd....:smirk: Men vilka sadel märken skulle ni tycka är kvalitets sadel, mittemellan och dålig... Ska prova en Premier...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: reykurboy
·
F
Körning Jag har kört min häst i några år nu, (lipizzaner) & använt min travsele på de vagnar jag kört henne med. Nu har jag tänkt köpa en egen...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: Lutten
·
Islandshäst Hej! Jag hänger på trenden och frågar om det är någon mer än jag som har en Randver avkomma? Beskriv i så fall gärna hur lynnet är och...
Svar
14
· Visningar
1 707
Senast: mii
·
P
  • Låst
Dressyr Jag fattar verkligen inte.. Alla strävar ju efter att man ska vinkla något? Slå mig ett par gånger men jag fattar inte, vad exakt i... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 207
Senast: Lusidor
·
Körning Kom och tänka på vad för skilnad finns det mellan trav sele och skit sele ? Travselen har en "lös/avtagbar" brösta och skit selen...
Svar
2
· Visningar
918
O
Tävling [LIST] Blir det automatiskt en avdelning B när vår ponny är anmäld (hon är 5)? Finns det bara upp till LA hoppning på lokal nivå? Vår...
Svar
15
· Visningar
1 764
Senast: seavalley
·
G
Islandshäst En bomlös sadel till häst med kort, kort rygg :) En liten islandshäst med andra ord, både i längd och höjd. Nåt förslag? vad tycker... 2
Svar
23
· Visningar
2 378
Senast: fetange
·
Dressyr Japp, jag har tråkigt, så därför undrar jag hur era dressyrhattlådor ser ut? :D Så här ser min ut, är egentligen till min farfars...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: PrinceFair
·
Z
Fälttävlan På ryttare menar jag? man lär väl ramla av massor? Själv är jag jättesugen på att testa men är rädd för att få sitta i rullstol resten...
Svar
6
· Visningar
3 095
W
Dressyr hej jag har en häst på foder över sommaren nu, hon är inte specielt välriden och är hätsig i alla gångarter fast hon enligt ägaren...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: elsaa
·
Körning Hittade denna vagnen på internet :) Vist är den snygg :eek: !! vill ha vill haa!!!!Vad skulle en sådan kosta :o ? Hemsida :) -->...
Svar
2
· Visningar
823
M
Fälttävlan vart tar man fälttävlands kort i sthlm.. nån som vet? är nämligen intresserad av att ta de?
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: Gnapp
·
Western Hade lust att ta en paus i arbetet så här på fredag eftermiddag och vill se era reaktioner på den kreation jag beställt till min häst... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 040
Senast: kicki13
·
L
Hoppning någon som vet var man kan byta in sadeln i stockholm som är bra på att även prova ut nya? finns equipe sadlarna bara i halmstad? :confused:
Svar
1
· Visningar
712
T
Islandshäst ... som sagt. har en herre som är mycket obalanserad och svår att få ihop och få samling i i traven, medan det fungerar bra i skritt...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: karena97
·
Z
Distans Tips på superb hinknissemat mottages tacksamt :bump:
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Habina
·
Körning Vad tror ni, kan det fungera och se bra ut? :confused: Just nu lutar det åt att jag kommer satsa på att få ordning på min loksele...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: Asfolath
·
K
Tävling jag har tagit grönt kort för att dottern ska börja tävla lokalt. jag har löst licens via internet och betalat in, men inte fått licens...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: hoppning_95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka