Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav På elitloppet? Hittar inte det på vallas hemsida.
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Gabbi
·
Islandshäst Hittade en Monturas lucas, portuguesa på blocket, är det någon som har erfarenhet av sådan på islänning? Funkar det bra med gångarterna?
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: crixi
·
K
Trav Har nyss köpt en starthäst som gjorde sista starten 20/12-06. Jag vet att maxtiden mellan är starter är 8 månader, men då kommer min...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: Kaxa
·
Fälttävlan Jahapp...då startar jag ytterligare en "vem ska dit-tråd":D . Jag ska dit och debutera i 100-klassen. Nervöst värre.:eek: :D Men... 2
Svar
23
· Visningar
1 835
Senast: prins_rollo
·
Dressyr Några förslag på dressyrsadlar med close contactkänsla eller enkelkåpa? Prisklass eller passform får jag fundera på sen, vill bara veta... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 311
Senast: Victovie
·
Dressyr Som rubriken lyder hur klättrar ni för att få bästa resultat (stärka rygg o bak)? Har alltid fått lära mig att det bästa (skonsammaste... 2
Svar
33
· Visningar
4 293
Senast: Essepesse
·
Hoppning Vilken halvblodshingst tycker du att jag ska använda till mitt fullblodssto? Jag har en hingst som jag tycker verkar bra men jag...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: roslagen
·
  • Låst
Dressyr Hej! Hade idag en berömd tysktränare i stallet. Inte jag som red men tittade när han tränade ett ekipage på Msv-Svår nivå. Väldigt... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 674
S
Trav Opal Viking Gentleman Acclaim Frullino Jet Super Light Kool du Caux Riva del Sole Thai Tanic Jetstile (comeback?) L'Amiral... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 129
Senast: Snazzy_Millie
·
B
Körning Kan den funka? Annons på blocket just nu såg jag. Det gäller inkörning av Friesersto som kommer bli 170cm ca. Jag tänkte att man i...
Svar
5
· Visningar
1 900
Senast: Borkan
·
Dressyr sitter här och biter på naglarna. Varför vet jag inte, att bli nervös är otroligt onödigt men så fort jag är uppe på hästen blir det som...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: lektra
·
H
Islandshäst Jag måste bara få skriva av mig lite. En häst som står i ett stall en bit ifrån där jag jobbar har precis fått ett föl. Allt hade...
Svar
7
· Visningar
1 518
Senast: marijaa
·
S
Tävling Ja, nu ska man snart ut och tävla (slutet av maj.) Behöver nu ha svar på lite frågor. Licensfrågor: Hur skaffar man licens? Vad...
Svar
12
· Visningar
1 100
Senast: claraB
·
A
Hoppning Ska rida lagtävlingen i östjämten imorn. Ska dit och tävla en nvs/arab. Han är sjukt stark och sticker när man rider. Några snabba...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: Aeternum
·
Dressyr Är det tillåtet i dressyr, eller kan man bli diskvalificerad för det?:confused:
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: hopp_o_galopp
·
L
Fälttävlan Idag var vi iväg på första FT träningen på nyförvärvet Natte:bump: Blev måånga konstiga bilder och skutt:smirk: Men det gick iaf. bra... 2
Svar
24
· Visningar
1 940
Senast: norpan85
·
Fälttävlan Nu finns det trådar om sadlar, skydd, övergjordar osv osv, nu vill jag veta vad fälttävlansryttarna föredrar för tyglar i terrängen.
Svar
16
· Visningar
1 354
Körning För att starta i ponnytrav behöver men ju stamtavla :( , Men måste man det när man tävlar ikörning... Eftersom jag är mycket frästad...
Svar
14
· Visningar
1 195
E
Hoppning Hej jag behöver lite råd! Hur ska jag göra med min häst när han rusar som f*n innan hindrena? Det kan ju liksom hända en olycka, På...
Svar
5
· Visningar
691
Senast: apocalypse
·
M
Distans Hur går det till??? Jo vet att tex Delicat hann få en avkomma innan han kastrerades. Vad har hänt med den? Någon som vet? Tror även... 2
Svar
22
· Visningar
2 880
Senast: limona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka