Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav När du gör ett hästägarbyte i STC skall både ägare och nya ägaren skriva under? Eller? Vad gör jag om jag helt plötsligt en dag får... 2
Svar
31
· Visningar
3 736
Senast: martha
·
A
Körning Idag köpte jag en globusrockard *impulsköp* var till en hästsportbutik här och såg globuspaket utanför så jag köpte en...:angel: De...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Opartisk
·
F
Körning Jag är så trött på minishettisar :devil: :devil: :devil: Inga selar passar deras minikroppar! Jag beställer snart en loksele i storlek...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: Fjunet
·
E
Trav Jag har ett sexårigt kallblod som har gjort åtta starter,fem ggr pengar men galopp vid samtliga tillfällen. Lugn och cool hemma men inte...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: misscocacola
·
I
Islandshäst Nu är de så att min 15åriga, 5 gångs valack har fått för sig att höger galopp är helt onödig. Har varit så nu ungefär 4 - 5 månader. Han... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
10 746
Senast: Invincible
·
F
Hoppning Jag har börjat fundera på om att börja tävla i hoppnig kanske till nästa år, jag vet allt om licens men frågan är : jag är döv så jag... 2
Svar
20
· Visningar
1 719
Senast: Falcon86
·
F
Western Hade tänkt starta en tråd där man kan lägga in bilder på snygga Cowboys, som verkligen ser ut och rider som en. Kända eller icke-kända...
Svar
3
· Visningar
1 498
Senast: BonRaiz
·
Dressyr Släng in bilderna på era brokiga träns - Svarta delar blandat med bruna, olika nyanser av brunt eller bara att ni blandat silver o...
Svar
11
· Visningar
1 998
Senast: Atomiic
·
P
Dressyr ja som rubriken lyder har min medryttarpålle en förmåga att knäppa av i nacken.. Vad gör man när detta händer?
Svar
6
· Visningar
1 703
Senast: remmis
·
Dressyr Som jag skrev i en annan tråd, undrar jag vad de här bolivianska klasserna motsvarar i svenska (det var för länge sen för att jag ska...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: svea
·
A
Övr. Grenar Hejsan nu har jag funderat länge på en sak. Hur gör ni om ni ska sadla upp inför ett löp med träningsadlen där sadlen har 2 ståppar...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: _Alexandra_
·
Trav Finns det några uppgifter på det, och hur många ston betäcktes samma året?
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: martha
·
D
Trav gammal som gatan.. jag vet.. men vi har fått erbjudandet att betäcka med honom i princip gratis om vi hittar nånstans att stalla upp... 2
Svar
31
· Visningar
2 925
Senast: CK
·
Hoppning Gör spinoff (copycat :angel: ) på dressyrforumets tråd om vilka regler ni vill ta bort eller införa i TR! 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 845
Senast: kopparberg
·
Körning Mitt tös brunstar! Normalt är hon lugn och klok att köra, nu skyggar hon för ”allt” tramsar och har sig…:eek: Funderar på att köra...
Svar
4
· Visningar
874
Dressyr Vad finns det att välja på? OS och Passier vet jag, men förutom dom? Tankte kanske det kunde finnas nåt billigare, annars får jag väl... 2
Svar
34
· Visningar
4 432
Senast: Victovie
·
Islandshäst Kanske skulle passa bäst på gnägg..men men! Skriv din häst stamtavla i så många led du vill. Bedömning, bilder och kuriosa på...
Svar
10
· Visningar
5 850
Senast: Freyr
·
F
Hoppning Vet ni om det finns såna. Och om det gör det, var? kostar? Tack på förhand!:bow:
Svar
7
· Visningar
1 598
Senast: gullebarn
·
Körning Någon som vet vart man kan få tag på en sådan? Visserligen inte panik aktuellt just nu, men eftersom jag inte trivs med den sele jag...
Svar
18
· Visningar
2 461
Körning Är det fler som har ett inkörningsprojekt på G just nu? Vad är det för häst, berätta om den och vad du/ni gör kontinuerligt under... 2
Svar
29
· Visningar
2 468
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka