Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har fått frågan om jag inte ska PANIKANMÄLA mig dit. JAG tycker inte att jag är redo för tävlingsbanan än. Kan INTE något...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: a_c72
·
Western Jag letar efter något ställe där dom kan göra chaps till folk med anorlunda kroppsform. Helst i sverige. Jag har letat efter chaps...
Svar
10
· Visningar
1 720
Senast: fancyfree
·
M
Fälttävlan vet inte om det redan finns någon tråd i det här ämnet,har inte ittat någon iaf.men hursomhelst..var kan man hitta...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: memmalotta
·
Hoppning Hej, skulle vilja ha era råd, erfarenheter och massor av tips. Det är nämligen så att jag har börjat tävla på lokal 90-100cm denna...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: gullebarn
·
B
Hoppning Hur lång tycker ni man ska vara för att rida en större och kraftigare shettis..? (skit i vikt..);) Shetlandsponnyer är ju... 2
Svar
20
· Visningar
1 850
Senast: gullebarn
·
D
Western Jag är helt novis vad gäller Western.. därför tänkte jag fråga er vardagsexperter :D Jag fick köpa en mans all hästutrustning...
Svar
17
· Visningar
1 531
Senast: ricca
·
E
Western Jag rider min häst i repgrimma just nu eftersom han blir en helt annan häst utan bett i munnen, lugn och uppmärksam, han har gått på...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: ricca
·
Dressyr Har ni ett speciellt träns när ni tävlar? Ett lite finare som ni inte använder dagligen? Jag fyndade ett Kiefferträns igår som jag... 2
Svar
30
· Visningar
2 649
Senast: Victovie
·
Dressyr Har börjat rida min gamla häst igen efter lång vila och det har gjort att en del funderationer blivit ställda på sin spets. Just det här...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Asa_S
·
K
Trav Behöver vi verkligen separata damlopp för kvinnliga körsvenner i Sverige? Det finns väl ingen som låter bli att anlita en kusk med...
Svar
18
· Visningar
1 986
Senast: dolphinsmile
·
Hoppning Jag kanske betäcker stoet i år trots allt, och nu är jag tacksam för lite åsikter och tips. Fakta om stoet: 1,74 cm i mkh. Rejäl... 2
Svar
31
· Visningar
2 694
Senast: Fiorano
·
Western Några bukefalister som tänkt leta sig dit???:) 2
Svar
23
· Visningar
2 031
Senast: Texaz
·
Körning Någon som vet någon bra sida som säljer bra lokselar ;) ? (ursäkta min dåliga svenska ;)) Mvh Eran Emma :D
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Nussikan
·
M
Hoppning Har hoppat lite småhinder nu med en inhyrds storhäst och vill ha kommentarer på både mig och hästen! Både bra och dålig kritik!:D... 2
Svar
26
· Visningar
2 888
Senast: midnight surprise
·
M
Hoppning Funderar på vilken hingst vi ska välja till vårt sto e. Concorde u. Kahlua (46) ue. Kaliber och tänkte höra om ni har några idéer och...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: md5krist
·
B
Dressyr Behöver goda råd och beskriver här mitt problem. Har sedan en tid tillbaka en 9-årig valack (holsteinare) som jag upplever svår att... 2
Svar
20
· Visningar
2 163
Senast: Bissou
·
  • Låst
Tävling Många av de nya trådar som skapas här på tävling innehåller frågor som det redan finns svar på flera gånger om! Därför vill jag slå ett...
Svar
0
· Visningar
947
L
Tävling Hej! Jag äger en renrasig New forest som är köpt från danmark så han har danskt pass. kan jag tävla med detta i sverige eller måste...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Lisaaa__
·
F
Distans Har nyss tävlat och undrar hur länge hästen ska stå innan man ska börja rida den igen. Red en Clear round på 4 mil. Hur länge skulle ni...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Madde71
·
F
Körning Har läst i vissa trådar att några inte tycker att man bör använda loksele tillsammans med rockard. Givetvis blir jag nyfiken då och...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka