Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Vet inte om tråden ligger rätt, men det var under en tävling iallafall:angel: Förra tävlingen vi var på gick framridningen och...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: claraB
·
B
Hoppning hej! vad har du på dig när du är på tävling , skriv plaggen , inte bara ridbyxor & kavaj utan hela "kittet". :D:D
Svar
15
· Visningar
1 641
Senast: cardett
·
Svar
4
· Visningar
1 107
S
Dressyr Satt och funderade hur blir man tex. rasdomare eller dressyrdomare? Vart kan man vända sig? Vad krävs?
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Unica
·
S
Fälttävlan Har sett flera bilder på topp-ekipager där hästen har något som liknar lite på silvertape :confused: över nosen i terrängen... VAD är...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Ickiz
·
Körning Tittar runt på selar som några här vet. Kom på tanken kanske en loksele skulle funka, så jag har kollat runt på det! Men skall inte... 2
Svar
25
· Visningar
1 718
Senast: Nussikan
·
G
Distans Vi är några stycken som pratat om att till sommaren bjuda in till en Veteranklass sommaren 2007! Vi som oftast finns bakom, vi som... 2
Svar
36
· Visningar
3 302
Senast: Groom-pelle
·
L
Islandshäst Vårat 12 åriga femgångssto håller på att sättas igång efter en tids vila. Nu har vi kommit in i ett stadie då hon börjar få kondition...
Svar
6
· Visningar
2 634
Senast: Roheryn
·
Fälttävlan Nu vill jag veta vilka här som planerar att åka till Tranemo och vilken klass ni tänker starta!:bump: Börja givetvis själv: Är... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
17 842
Senast: Ickiz
·
U
Dressyr har en kompis som har en ganska så komplicerad häst, den accepterar inte att någon ny kommer upp och bestämmer, så sist när tränaren... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 652
Senast: karatefisken
·
M
Western Vore roligt om man hade några ekipage att hålla extra utkik efter!
Svar
10
· Visningar
852
Senast: attempt
·
Z
Distans Jag har funderingar på att anmäla mig till Rökulla, T50 men jag undrar om någon här har lust att berätta lite mer för mig om banan. Så...
Svar
4
· Visningar
1 228
Senast: cardigan
·
F
Hoppning Ska köpa en ny magplatta eftersom min är lite sliten. Vill gärna veta vilka ni kan rek. vill ha en kvalitetsgjord som håller. gärna med... 2
Svar
27
· Visningar
4 010
Senast: whitetrash
·
S
Western Är det någon som vet om det blir några tävlingar i juni, i eller i närheten av Dalarna?
Svar
5
· Visningar
934
Senast: attempt
·
Western Är det så att det inte blir nåt SM på Greva i år? Eller är det inte det Öppna SM som det visades annons om i Lucky Rider? I så fall...
Svar
17
· Visningar
1 247
Senast: Sellan
·
Hoppning Finns det några "regler" för hur hindrena ska vara utformade på lokal nivå?Var på lokal tävling hörom veckan och tyckte hindrena var...
Svar
7
· Visningar
1 512
Senast: Barynia
·
  • Låst
Övr. Grenar Satt och kollade in trådar här och kom på lite frågor. Är det någon som vill svara? 1. Vilket år red ni ert första fullblod? 2. Vad... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 788
Senast: Jezzy_flyer
·
R
Islandshäst Har ni det på era hästar i transporten? De jag har sett ser så små ut, kan aldrig tänka mig att de ska passa islandshästarnas...
Svar
15
· Visningar
1 525
I
Hoppning Någon som har en avkomma eller tänkt använda honom i år? Hur är dräktigheten? Är han lika fertil som sin halvbror. Berätta gärna...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: M_Q
·
Körning Kom och tänkte på att när min sele jag ska köpa kommer måste den smörjas in! Men hur skall jag göra för få det mjukt? Har aldrig köpt...
Svar
8
· Visningar
1 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka