Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Jag ska på min första "riktiga" hopptävling på söndag och har några frågor som jag hoppas att någon här kan svara på!:) 1. Det är...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: Olympus
·
C
  • Låst
Western hej jag ska vara med i wesrern alsvänskan:p
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: tifo
·
D
Islandshäst Hej! Jag ska börja leta efter en ny sadel till min kuse, är dessvärre helt förvirrad av denna sadeldjungel!! Är det någon som har...
Svar
9
· Visningar
2 683
Senast: ninapina
·
B
Hoppning hur många gånger får man stanna innan man blir utesluten . På unghäst är de väl 3, men sen är de ?? på "gammal"häst
Svar
6
· Visningar
896
Senast: blohme
·
L
Islandshäst rider ett sto nu..om ca 3 veckor ska vi tävla =) problemet är att hon försöker hoppa av banan hela tiden och vid utgången höll hon idag...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: moli
·
Trav Jag ska köpa en montesadel. hittade en begagnad på annons och den var tydluigen av standrad vikt. vad tusan är standardvikten på...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: cämela
·
  • Låst
Övr. Grenar Någon som har några nya bilder att dela med sig av? (galopprelaterade helst...) Kan bidraga med tre från igår, kommentera gärna... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
19 435
Senast: Korpen_
·
M
Trav ja ni såg frågan.. mina är iaf: Varmblod: Viking Kronos, Supergill, Spotlite Lobell, Smasher (trots sköra avkommor), Valley... 2
Svar
38
· Visningar
3 627
Senast: Gabbi
·
Hoppning Skriv erfarenheter av denna modell Samt vart man finner denna billigast över internet :D
Svar
14
· Visningar
1 978
Senast: Ilion2
·
R
Hoppning Någon som vet vart vi kan få tag i bra, gärna kompletta hinderstöd med nyckelhålskenor och säkerhetskållor billigast. Bråttom:crazy: ;)
Svar
3
· Visningar
939
Senast: rocki
·
E
Fälttävlan Min älskling har fått sår i karlederna, och jag misstänker starkt att det är av bootsen, då hon fick såren när jag började använda dem...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Sunshiine
·
Körning Jag har gett mig på att ensam köra in min 15-åriga arab. Hittills har han rockarden "på" sig, men inte fastspänd. Han kan dra linor, men...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: trogen
·
A
Western Har nu köpt en ny "CRATES"! :love: Hur o när gör ni rent sadeln? Detta känns jätteviktigt när man köpt en ny sadel för lite mer...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Alyssa
·
M
Hoppning Som rubriken löd...Vad gör jag, vem kontaktar jag ?? Klantigt, jag vet :smirk: Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Karoliina
·
M
Distans Jag håller på att bli lite halvtokig på att det tar sådan tid för att veta om jag gör rätt i träningen. Jag har en häst som jag haft i...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: mahlmt
·
Fälttävlan Nu har det tagits så mycket nya bilder på Chevino så det är väl dags att visa er ett par också! :D De senaste veckorna har varit...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Josse58
·
T
Hoppning Vet ngn vart man kan kolla upp isn stam åp sin häst ? Jag skulle vilja kolla upp min tysk importerade häst och jag har för mej att det...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Toscane
·
F
Hoppning Vad har ni för mål (tävling)? Mina mål är typ: • Starta lokalt (första gången) innan sommaren • Tävla LA (D-ponny) innan året är slut... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 956
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
B
Hoppning Vad menas med det här?? Klass 5 Lätt B bed i två faser A:0/A:0/A öppen Rosett, plakett, hederspris (Rosett plakett)...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Baroya
·
Övr. Grenar Någon som tänkt vara med? Tips som är värdefulla för en blivande amatörryttare emottages!!! Hur stor erfarenhet av snabbjobb på bana...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Ninniw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka