Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Ska ju flytta snart och har fått min sambo att bygga bro och grind åt mig men jag undrar om det är någon som har ritningar på dessa?
Svar
6
· Visningar
9 046
Senast: attempt
·
Fälttävlan Nu vill jag veta vilka som ska vara med och tävla i Hofors den 10 juni, så man vet vilka man ska hålla extra koll på :) Lägg gärna...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: annah0j
·
F
Trav Hej. Jag skulle behöva hjälp med säkerhetsvästar, vilka är bra? Jag hittade en på www.ridsportshopen.com. en lättviktväst. kraven jag...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: murran
·
R
Trav Hittade den omtalade sekvensen från årets Kentucky Futurity Filly där Ron Pierce vinkade adjö till Trond Smedshammer. Klicka här... 2
Svar
28
· Visningar
2 908
Senast: murran
·
Western Måste man kunna visa upp medlemskort på westerntävlingar???:confused: :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
854
Senast: malumbub
·
S
Western kan man skola om en 12 årig nordsvensk travare som är van att bli sutten och riden på till western?
Svar
12
· Visningar
1 100
Senast: malumbub
·
Western Så har vi nu varit på vår andra D-tävling :) Summerar lite, Klass ett, Showmanship at Halter 3 startande och vi tog...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Seabaz
·
L
Dressyr Jag vet att det är en tolkningsfråga, men vad tycker ni? Får man tävla med sånt här pannband...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: lollipopocoaster
·
Körning tjohoo nu fyller jag snart år och har sparat lite pengar varje månad,och vill köpa en loksele. Jag titta på en från börjes, men dom har...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Underbar
·
Tävling Hur gör ni för att hantera er nervositet inför tävling? Jag har kollosalt dåliga nerver och kommer aldrig mer att tävla hoppning...
Svar
12
· Visningar
1 220
D
Islandshäst Hejhej! Jag har lite undringar ang min häst,diddi. Han är en ranghög stor vallack med mkt vilja och är ganska tuff av sig. :smirk...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: diddi
·
E
Hoppning Vad kostar det att tävla tex, en lokal hopptävling egentligen? Det står ju inte in propositionen. Har aldrig tävlat utanför klubben, så...
Svar
14
· Visningar
1 642
N
Fälttävlan Kan man inte rida terräng med isbroddar? Nummer lappen som man ska ha på magen ska väl vara lika stor som ett A4? har hört att dom som...
Svar
6
· Visningar
1 404
G
Trav Jag har lite problem med att min ena häst har blivit rullig i sitt baksteg. Detta började för cirka 2 månader sedan och jag misstänkte...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: SO Hovslagare
·
Hoppning Jag har en fundering om man tex går fram till ett hinder för att visa det och hästen ev mistag puttar ner övre bommen eller planket vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 552
S
Dressyr och som startat LA eller högre inom dressyren?? Nu menar jag inte klubbtävling utan tex lokalt eller regionalt. Hur har det gått för... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 947
Senast: __Stilett__
·
Dressyr Har läst lite olika trådar nu. Är det alltså som ni säget att man får rida på syntet bett (tvådelat med vanliga ringar)???? i så fall är...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Älskarminponny
·
Western http://www.pixbox.se/alb360235 .jag har lagt in nya bilder på criollona. :love: Jag är ingen höjdare på de här med lägga in bilder. 2
Svar
28
· Visningar
2 232
Senast: lakrits
·
Dressyr Ja, vad ska man ha för stigbyglar på dressyrtävling? Kan man ha typ Sprenger, ledade med gummi på sidorna? Eller är det bara för...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Behöver lite hjälp med att hitta ett dressyrträns till min unghäst. Några bilder på unghästen med nuvarande tränset, ett HMC...
Svar
18
· Visningar
2 460
Senast: pink_angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka