Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Hur lägger ni upp träningen per vecka? Hur ofta rider ni dressyr? Ut? Vila? 2
Svar
34
· Visningar
2 755
Senast: BancoB
·
Fälttävlan Hej! Jag har en fråga angående fältävlanskortet. Min dotter tog fältävlands kortet föra året på stor häst och har startat en...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: diddl
·
Islandshäst Ja, frågan är inte svårare eller mindre dum än så :angel:... (Ja, jag har gugelat)
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Itchie
·
Fälttävlan Vem ska dit då? Vad ska ni rida? Jag ska dit och rida 90-klassen där. Jag bangade 100-klassen för jag gillar inte palissaden nere i... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 951
Senast: Nyrelski
·
S
Islandshäst Sen vi började med passen har Kjarkur börjat med en ny dumhet - nämligen korsgalopp. Den kommer oftast på hemväg eller efter en... 2
Svar
21
· Visningar
2 892
Senast: Freyr
·
F
Hoppning Finns det ngn avkomma i Sverige(förutom min)? Han hade 2 avkommer Vegasfinalen, kunde varit 3 om Whitacker valt Mozart istället för...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: fnorr
·
Fälttävlan Lucinda Fredricks rider in på 76,80%, 34,8 i straff!!! Makalöst bra! :bow: Hojta till om ni hittar klipp på nätet. Spännande, det... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 607
Trav Jag läste i senaste numret av B-tränaren (som jag oftast tycker är en B-tidning men det får man ha överseende med) en annons på en icke... 2
Svar
31
· Visningar
2 300
Senast: Konie
·
Körning Är det någon skillnad på era hästar i temprament o beteende när ni kör vs rider? Fabbe är nog mer säker med vagnen bakom sej, hoppar...
Svar
19
· Visningar
1 830
Senast: Fjunet
·
C
Övr. Grenar Jag ska dit idag, tänkte bara säga att jag kommer updattera med vart man kan se bilderna på nätet sen, kommer knalla runt the heath o ta...
Svar
12
· Visningar
1 523
Hoppning VI har tänkt beställa ett sånt där startpaket då vi så smått vill börja hoppa... Ni som har dessa hinder, vad tycker ni om kvalitén... 2
Svar
33
· Visningar
5 100
Senast: dotzie
·
Trav Enligt STC:s licensbestämmelser kan A-licens dras in bl.a. om tränaren har "skadat travsportens anseende". En annan grund är att det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 086
K
  • Låst
Dressyr Sköter en arab som ja ska börja tävla dressyr med och hon börjar få lång fin man nu (om hon inte tappar den igen :eek: ) Hur gör jag...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Ella_99
·
Trav Jag ska köpa en sadel att träna monté i, kanske lopp om jag blir tillräckligt bra, men nu handlar det först och främst om träning...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Lill76
·
M
Hoppning Fram med bra övningar där hästen får hoppa uppsig ordentligt och får ta i lite! Min ponny tar sig över, men det behövs teknikträning...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Ramona
·
G
Islandshäst Hej! Nu är det såhär att jag undrar om ni har något tips på att få hästen att lossna i sidorna? Gauti vill inte ge med sig alls :(... 2
Svar
27
· Visningar
2 163
Senast: Thora
·
  • Låst
Dressyr Vad rider du i för dressyrsadel och vad tycker du om den?:) 10 11 12
Svar
223
· Visningar
25 019
Senast: Goldi
·
B
Körning Tack för tipset om Börjes!:love: Nu har jag ringt dom. De har bara rockarder kvar, lät som om de hade haft annat också tidigare... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 661
Senast: Nussikan
·
Z
Islandshäst Hejsan! Jag och min mamma delar på ett islandssto, som är 18 år gammal i år. Jag undrar om ni tycker det är för gammalt för att ta...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Skatan
·
F
Hoppning Hej jag har hopphäst född 1999 efter Castor (Cor de la Bryere) och morfarn är Self:) Min fråga till er är om ni har någon häst med... 2
Svar
23
· Visningar
3 669
Senast: Katinkas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka