Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ingen reklam! Jag bara undrar om ni vet någon westernbutik i Göteborg som säljer show kläder? För jag vill gärna kunna besöka affären...
Svar
0
· Visningar
2 781
Senast: Charmy
·
Islandshäst Finns det dressyr för islandshästar?? Vart annordnas det??
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Karin87
·
E
Fälttävlan Hej igen! Här kommer ny fråga, nu om Mariestad.. Hur är terrängen där? Har ni bilder/filmer så lägg gärna ut dom. Någon mer som ska dit?
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Dark_Iris
·
Distans Nu alla distansare! :banana: Årets färska bilder från Bergaritten finns att beskåda! Som vanligt, fråga först innan du använder någon...
Svar
16
· Visningar
1 913
Senast: Noteca
·
Hoppning Blivande hoppdomare se hit. Berätta om era erfarenheter i praktiken och hur ni blev bemötta av de som ni gjorde praktiken med (dvs redan...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Lady_S
·
C
Körning Hej! Har ett 3-årigt nsv brukssto som är inkört, men eftersom jag är nybörjare själv och hästen ifråga har mycket egen vilja och inte...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: Zarro
·
Western Söker efter en trevlig quarterhingst att betäcka mitt varmblodssto med! Inriktning mot boskap (absolut ingen pleasure:o )!! Gott... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 728
Senast: wrangler
·
S
Övr. Grenar hejhej jag e en hopptjej men har blivit sugen på galopp vart kan jag prova på dt? :bow: :D
Svar
1
· Visningar
814
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Vad är era favoriter? Jag har en väldigt liten bana att röra mig på så det enda jag kan hoppa på den är små enkla serier. Tänkte...
Svar
7
· Visningar
3 678
Senast: EQL
·
Körning Jag har sett att många har 2 öglor på sina vagnar, en fäster man ju vagnen i selet. (den som är längst fram) sedan längre ska man sätta...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: MadicDomino
·
F
Tävling Måste man ha något speciellt tillstånd/licens för att få beträda banorna för att fota? :confused: Jag menar inga "stora" tävlingar... 2
Svar
24
· Visningar
2 242
Senast: Cavello
·
P
Western Hej! Jag är nyinflyttad i Arboga och undrar om det finns några westernryttare i närheten? Kanske man kan anordna gemensamma träningar...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Crusader
·
Islandshäst Vad blir det eller kan det bli för färg på ett föl som har en musblack mamma e Spuni frá Midsitju u jarpvindott efter Silfurmani, och en...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: em76
·
Islandshäst När tycker ni man kan prova ett sånt på sin häst? Hur mycket ska hästen kunna först? Ska den vara helt färdigutbildad (som...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: ang
·
Western [Jag lägger in en pausbild på Clintan, så att länken "bara" pajar tråden, inte forumet... /tifo]... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 302
Senast: CaliforniaSwed
·
Körning Står inför seleköp efter som pollen man ska ha, har en riktig SK*T sele :angel: . Men behöver man Adapters? Eller kan fästa...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: Nussikan
·
N
Dressyr Min häst har tidigare tävlat hoppning och älskar verkligen att hoppa, men pga att jag blivit både tung och feg hoppar jag väldigt lite...
Svar
7
· Visningar
1 880
Senast: borienburk
·
R
Körning Vad är bäst ... * Däckelunderlägg klätt med akrylpäls * Körschabrak. Specialsydd för att passa under däckeln. ... eller vad är...
Svar
10
· Visningar
1 395
Trav ... för Robert Berghs blivande stjärna Adrian Chip på Bergsåker. Han går inom v65 så man kan se honom på tv:n :bump: Om man inte bor...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Kadabra
·
Z
Distans Hej Funderar lite över distanshästen Euro - nån som vet var han tog vägen?
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka