Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: fettso
·
T
Hoppning Jo det är såhär, jag går i åttan och ska gå klart nian också på ett internat 30 mil hemifrån. Angående gymnasium så kommer jag ev. gå...
Svar
5
· Visningar
1 630
Senast: ultrakhatt
·
Hoppning Har man dopingkontroll på lokala tävlingar? 2
Svar
38
· Visningar
3 411
Senast: kopparberg
·
S
Western jag köpte en hood på hööks. men den är SUPERELEKTRISK!!! det riktigtkraaasar när den åker mot hästen. jag fick hela tiden ta i...
Svar
9
· Visningar
1 088
Senast: Western_lover
·
W
Western Kan inte ni som gör egna träns skriva lite hur man gör och så? Är jätte sugen på att testa! :D Men vet inte hur man gör :crazy:
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Western_lover
·
Islandshäst Kaela har svårt för att galoppera på mindre yta,hon orkar helt enkelt inte. I skogen och på ovalbana går det mkt bättre,fast det går...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Mio min Mio
·
Fälttävlan Har just nu mitt tr utlånat till en tjej som ska tävla min häst lite nu i sommar och därför ska skriva ft-provet. Men det finns...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: LitenIsa
·
H
Körning Finns det någon som kan komma med tips om hur jag ska få min shettis att gå när jag tömkör henne. Det går bra när jag går vid sidan men...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: Svanhild
·
Dressyr Det har jö varit stora diskussioner om takten i galopp-piuretterna och nu finns det faktist forskning gjord i ämnet !! Gammalt för er... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
12 232
Senast: bigganl
·
C
Körning Är den här avdelningen bara för folk som tävlar i körning?
Svar
2
· Visningar
819
Senast: buschiq
·
Hoppning min unghäst ska nu få börja hoppa mer regelbundet, men saken är den att han är så förskräckligt dålig på att taxera. och om jag... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 639
Dressyr Hejsan. skulle behöva lite hjälp/tips. Har inte tävlat dressyr på ett tag utan endast hoppning. Fått mkt info genom att läsa inlägg men...
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: Fiorano
·
S
Hoppning någon som har någon erfarenhet av tolgas 12000 kr sadel? hur är de i bommen och så vidare.. alla erfarenheter av intresse! :)
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: linafina
·
B
Dressyr Har mörkbrun sadel och träns... :love: Men nu är det dax att köpa stövlar och kavaj. Syrran tycker jag ska satsa på svart kavaj och...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: BancoB
·
Western Snälla duktiga westernmänniskor, kan ni hjälpa mig...... Var i hela friden hittar jag en blankett för hästägarförsäkran???? Vet...
Svar
7
· Visningar
2 126
Senast: jamman
·
Islandshäst Någon som använder karledsskydd när ni har boots? Vart har ni köpt dom? Någon som gjort egna? Använder G-boots vid tävling men de är...
Svar
10
· Visningar
2 495
Senast: ang
·
H
Trav Vad tycker ni om den ?Det spelar ju egentligen ingen roll vem som blir godkänd eller inte marknaden sköter ju sig själv eller... 2
Svar
25
· Visningar
2 517
Senast: Indyhope
·
L
Western Hej, vill bara tala om för alla att idag så fick jag hem mitt Quartersto, jag är jätteglad för det. Känns lite konstigt än så...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Texaz
·
E
Distans Hej, jag har en islänning på 6 år. Hon är jättego, och jättesnäll, 100% trafiksäker o.s.v men hon hatar verkligen att bli riden i... 2
Svar
30
· Visningar
3 550
Senast: Zweetd
·
Fälttävlan Så var träning nr 2 till ända...fy 17 vad kul det är att hoppa terräng!:bump: Men är det någon mer än jag som upplever att det är ganska... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 725
Senast: Granz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka