Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning Tänkte höra om ni kör med skygglappar eller inte?
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: matador
·
Fälttävlan Ja, alltså hur lägger ni upp träningen veckan innan tävling? Jag tävlar ju på söndag denna veckan så jag har gjort så här: Måndag...
Svar
7
· Visningar
1 371
Senast: annah0j
·
Dressyr Någon som vet vilken bomvinkel XW, eller 33,5 motsvarar? En 17"are
Svar
2
· Visningar
996
Senast: cristobal
·
Fälttävlan Hur är den? Är det en bra bana att debutera *-ig på? Hade tänkt få debuten klar Sydslätten, men pga av sårskada så blir det inte så :(
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Iddefixen
·
Körning Har kommit på en annan grej ingen :rofl:! Jag kan ju köpa bara ny brösta med draglinor och baksele :banana: Det andra på selet är Ok...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: MadicDomino
·
Western Är det Ok om jag ventilerar mig lite grann här? Jag har kommit in i en lite jobbig period, kanske jag kan få lite råd och stöd av er...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Mirre
·
S
Trav vars har ni köpt era travselar? tänkte investera en :smirk: och helst att man kan ha den både till tävling och träning, den ska såklart...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: murran
·
Fälttävlan Vilka ska dit? Ryttare, hästskötare, publik osv? Vilken klass rider ni? Själv rider jag CNC* - ska bli så himla skoj att komma ut... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 271
Senast: dezir
·
R
Islandshäst Vad brukar det vara för musik på "era" tävlingar (när varje ryttare inte har egen) eller är det blandat? Vilken sorts musik tycker ni... 2
Svar
22
· Visningar
2 870
Senast: Lambi
·
Körning Vad tycker ni om denna sele. Länk Hade tänkt använda den till våran minishettis. Är den något att ha? Skulle även vilja ha länkar...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: Nussikan
·
S
Western vilket hovlack tycker ni är bäst? gärna länk/bild så man får se hur flaskan ser ut och pris :bump:
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Sidekick
·
R
Trav Nu är jag på jakt efter utrustning i orange ! :D Det var någon som sa till mig att man kunde köpa huvudlag i oranget i USA, nån som har...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: tinafinis
·
F
Trav Idag fick jag höra något av en bekant som jag aldrig har hört talas om. Han sa att ju högre normaltemp hästen har desto lägre puls...
Svar
16
· Visningar
1 509
Senast: Fnobby
·
M
Övr. Grenar Satt här och tittade på helt underbara bilder av riddare. Nu till min fråga, vart får man tag i utrustning, som tex ringbrynja och...
Svar
17
· Visningar
6 993
Senast: Crusader
·
I
Övr. Grenar Någon som kan tipsa mig om var man kan köpa en billig jockeyhjälm? Tack på förhand! Caroline
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: galoppsofie
·
N
Western Hejsan. Jag har en T-märkt islandshäst på 21 år. Han är riktigt duktig på "westernhjälper" och jag kan rida honom med en hand och han...
Svar
11
· Visningar
918
Senast: fancyfree
·
Hoppning Vet inte om jag lägger tråden rätt,moderator kanske vill vara snäll och flytta den annars. Någonstans på vägen efter en cr så försvann...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: ZanMiguel
·
M
Trav nu undrar ja om ni blistrar era hästar å om ni nu gör de hur ofta gör ni de?? :smirk: 2
Svar
35
· Visningar
7 638
Senast: tinafinis
·
Körning Efter lite trassel hit och dit beslöt jag mig för att lämna bort min shettis för inkörning, så allt skulle bli ordentligt !! I går...
Svar
10
· Visningar
1 161
Senast: Fjunet
·
R
Islandshäst Jag har hört att man inte får ställa upp i vanliga hopptävlingar med isläningar, är det så? :confused: Jag hade tänkt ställa upp i...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Rodadís
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka