Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan för några nr sen, en mkt smart uppfinning! Det var ett magnetarmband där man kunde ha broddarna medan man höll på att brodda. Är det...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: emma-vsm
·
I
Övr. Grenar Hej! Har två kapplöpningshästar i Afrika där utvecklingen ligger lite efter... ;) Har läst era trådar med stort intresse och lärt mig... 2
Svar
23
· Visningar
4 734
Senast: Isthar
·
S
Western okej, det är bara en tränings tävling och okej, det är inte ens riktiga domare. Men det är hur som helst min tredje tävling i livet...
Svar
17
· Visningar
1 144
Senast: doleron
·
I
Körning Hej, Någon som provat eller rent av äger en likadan sele http://driveout.se/selkammaren/index.php?act=viewProd&productId=53 som...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Nussikan
·
Western Jag ska kanske köpa mig en westernsadel. Jag undrar om westernsadlar har lättare för att ligga rätt och anpassa sig efter hästen, eller...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: Druvan
·
R
Körning ... nån som har någon erfarenhet av den? :) Den är läskigt billig...! :eek:
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Ramona91
·
G
Trav Vi var på trav idag och startade en av hästarna som från och till har problem med pollenallergi, vilket gör att han i perioder presterar...
Svar
11
· Visningar
1 529
Senast: oki
·
Trav Naffa, Solros och ni andra - jag behöver lite tips nu. :) :D Har som jag skrev i en annan tråd en märr som är lite mesig. Eller... 2
Svar
33
· Visningar
2 615
Senast: Indyhope
·
Hoppning Jag är urdålig på taxeringen, alla säjer att det kommer om ett par tusen språng, men ärligt, hur tänker jag och gör jag? Det är så j-a...
Svar
9
· Visningar
997
Senast: annah0j
·
H
Hoppning Nu vill jag ha massor med bra tips & länkar på hoppövningar & banor. :bump: :banana:
Svar
2
· Visningar
903
Senast: annah0j
·
T
Dressyr Från vilken klass måste man rida med sporrar? LB lokal tävling, eller är det senare?
Svar
3
· Visningar
791
Senast: break_a_leg
·
Western Hej Finns det nån mer en jag som har en argentinsk criollo. Det är en helt underbar ras och mkt mkt tillgivena och kloka och... 2
Svar
38
· Visningar
5 384
Senast: Gordon
·
Övr. Grenar Jag är runt 160-161 cm lång och väger väl en 50 kg (lite på nergång hoppas jag..) Hur långt räcker det inom galoppvärlden? Jag har länge...
Svar
6
· Visningar
1 372
Senast: Ninniw
·
C
Trav Hej! Tänkte kolla med er här på buke hur mkt ni tränar när ni åker in på banan. Kör ni ett jobb på 3140, 2140 eller 1640 eller kör...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: ghost
·
Western Bildtråd för westernträns (och annan westernutrustning)! Lägg upp era bilder! Vill nämligen ha lite inspiration till framtida köp osv... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 132
Senast: alazzi
·
R
Körning Okej, nu har jag en enklare bröstsele och tömmar. Ska beställa både baksele och draglinor (vet varifrån och så) Har kontaktat en...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Ramona91
·
Hoppning Har hoppat min femåring ett tag nu, hon hoppar ca 50 cm på rätt uppstående, har inte hoppat oxer uppsuttet än. Har hoppat över 1m på...
Svar
14
· Visningar
1 882
Western Någon som ska vara med, och i såna fall i vilka klasser??? Jag hoppas kunna vara med i Trail, Ranchtrail och Westernriding.:banana: 2 3
Svar
59
· Visningar
3 866
Senast: Alazan
·
Tävling Vem får starta var? Om jag är medlem i, och tävlar för, klubb A, får jag lov att starta på klubb Bs klubbtävling då? Eller är det...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka