Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Fälttävlan Behöver lite lungnande medel , ska tävla Fälttävlan den 5 maj för första gången .Och jag är så himmla nervös . Känns som att jag kommer...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Gabby_Ossi
·
E
Hoppning Vad använder ni för bett när ni hoppar? Rider mest dressyr med min häst. Hon går fint på stång, men jag vet inte om jag ska hoppa på... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 304
Senast: Jardina
·
J
Trav Finns det någon i detta land som har varit med om följande, och dessutom har något bra svar..??! Jag har ett treårigt varmblodssto som... 2
Svar
21
· Visningar
2 554
Senast: Anniiis__
·
L
Islandshäst vilken hingst ska ni betäcka med i sommar? berätta gärna lite om stoet också, och era förväntningar på avkomman. mitt sto Líf frá...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: Skatan
·
S
Hoppning Hej alla hopa:) Tror jag sett detta in en tråd förut, men hittade den inte nu? Vad finns det för hoppskydd som "gör" att hästen öppnar... 2
Svar
21
· Visningar
2 804
Senast: Ickiz
·
P
Western Här tränar jag och sessan Team Sorting! :) http://i71.photobucket.com/albums/i127/piruetta/PICT1776.jpg...
Svar
11
· Visningar
1 270
Senast: Western_lover
·
S
Trav "Vår plan är att Peaceful Way ska kvala i slutet på april och sedan årsdebutera i Classic Series på Meadowlands den 6 maj. Om hon visar...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Snazzy_Millie
·
Dressyr Min femåring sticker ibland ut tungspetsen vid ridning (dressyrjobb). Inte så långt och inte så ofta. Det är inget som känns när man...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: fanie
·
E
Western Hur gör man? 2 3
Svar
53
· Visningar
3 933
Senast: ricca
·
D
Dressyr Någon som testat eller klämt på den? Fick tipset av en som köpt och som är helnöjd med den. Dock är jag lite anti Höök och en...
Svar
13
· Visningar
1 338
Senast: mahlmt
·
Tävling Läste att även äldre hästar och ponnyer får starta i avb B. Stämmer det? 2 3
Svar
53
· Visningar
3 527
Senast: moonlightgarden
·
S
Körning Undrar hur ni spänner för era hästar o varför ni gör så... Jag har alltid lett in hästarna snett bakifrån över skalkarna. Mamma hade...
Svar
13
· Visningar
3 299
Senast: pufffan
·
Dressyr Eller utesluter inte ena det andra? Hade en diskussion med tränaren, och hon tycker att hästen ska gå stadigt i förvänd innan man... 2
Svar
23
· Visningar
2 046
Senast: kicki71
·
Fälttävlan Jag är anmäld till debutanten. Vilka fler kommer? :bump: :bump: :bump: :banana: :banana: :banana: 2 3
Svar
45
· Visningar
3 952
Dressyr dressyrresultat? Beror antal % på? Har antalet deltagare inverkan på % Är poängen på hästens utförande? Är % på hästens utförande...
Svar
13
· Visningar
1 415
Senast: mysko
·
S
Hoppning Har en liten fråga gällande lamicell cup :) Jag förstår att de är de 30 högst "rankade" ekipagen i regional 110 som går vidare till...
Svar
9
· Visningar
1 855
Senast: Baroya
·
A
Dressyr Min häst bara vägrar förstå vad jag vill när jag vill fatta höger galopp på rakt spår. Nä, då han tar myckte hellre vänster förvänd! Han... 2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: acke
·
T
Körning kul att dra ölburkar och plast... typ... :p så här trött kan man bli av allt oljud... men värst är det ändå på asfalt- och... 2
Svar
22
· Visningar
2 765
Senast: Nussikan
·
A
Dressyr Är det någon som vet hur ska den sitta egentligen? Den konkava sidan fram eller bak?
Svar
16
· Visningar
1 878
Senast: Bison
·
Trav Startade min pålle förra måndagen, kändes kanonfin i värmingen, men sedan i loppet efter 600 meter la han helt av....han la in...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Simpsons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka