Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Behöver en selpåse! Köpte den från Börjes till travselar men den var kass. Jag vill ha en med en massa remmar och så att hänga selen i...
Svar
1
· Visningar
1 718
Senast: MadicDomino
·
L
Hoppning Hej! Jag har ett varmblod som älskar att hoppa, det är bara det att när han ska hoppa ett hinder, stort som litet, så hoppar han av...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Shannon
·
C
Hoppning Är någon riktigt påläst på hingstarna Camaro (Calido I-Golden Queen), Cero (Calido I-Larsa I) och Crelido (Calido I-Boria H). Har...
Svar
5
· Visningar
1 471
Senast: hoppsann
·
Dressyr Någon som vet någon dressyrsadel som finns i relativt vida storlekar och med bom för rak hästrygg? Utan kilbossor
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: Centaur
·
Western bjuder jag eder härmed! :D Det är Theci som har filmat o klippt ihop denna lilla snutt. :bow: Hoppas det funkar nu då... :cool... 2
Svar
22
· Visningar
2 463
Senast: QiHa
·
Hoppning Har lite löst börjar fundera på att betäcka mitt hollänska sto efter Polydox(Polydor). Är brännmärkt i KWPN. Ca 167 cm stor, korrekt...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: Ancor
·
Fälttävlan Nu är jag less. Har ramlat av i galoppen två ggr på en vecka (har då stått i fältsits och hästen har tagit ett steg åt sidan eller bara... 2
Svar
24
· Visningar
3 948
Senast: mik
·
A
Dressyr Ofta så skriver domaren i mitt protokoll på tävlingar att hästen är över tygeln, men jag vet inte vad de betyder, kan nån förklara de... 2
Svar
22
· Visningar
5 173
Senast: axel
·
H
Tävling 1. Någon som kan svara på dom här frågorna? 2. Om man har grönt kort och vill tävla, jag är medlem i klubb A men inte i klubb B, får...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: PrinceFair
·
Western Tänkte uppdatera er med lite bilder... Vi var och tävlade i går då blev det lite foton tagna..... Här är min donna...... [/IMG]...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: Skydark
·
D
Hoppning Syrran är halt och kan inte rida sin häst. Min häst är halt och jag kan inte rida den. Kan vi byta häst införtävlingarna i helgen?(min...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: cardett
·
W
Western Nu tänkte jag att det är dax för lite debatt igen....:) Behöver tränare eller ridlärare ha en "riktig" tränar utbildning för att... 2
Svar
27
· Visningar
2 413
Senast: Anneli
·
Trav Vart står Turbo Thrust nu? Är han tillgänglig i sverige i år? Hittar ingen aktuell info...
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: Carolrita
·
Hoppning Hej! Finns det någon maxålder på hästen/ponnyn som man inte ska överstiga vid löshoppning? Tacsam för svar/ Diana Sellberg :bow:
Svar
16
· Visningar
1 694
Senast: Sellan
·
Körning Jag har fått punktering på min vagn. Är det någon som har tips på vart man kan köpa rejäla däck? Får inte vara för dyra för då kan jag...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: Egonson
·
H
Hoppning Har suttit och läst tråd efter tråd efter tråd om denna sadel och kommit fram till att det är ungefär 50/50 vad folk tycker. En del...
Svar
14
· Visningar
5 384
Senast: Lipan
·
M
Körning Hur långa ska skaklarna egentligen vara?? Har en rockard som jag använder till min shettis. Skaklarna är typ 7 mil långa..har dock inte...
Svar
5
· Visningar
2 171
Senast: Egonson
·
Fälttävlan Jag ska dit med en häst. Ska rida 90-klassen där eftersom det är första för säsongen.:) Ska bli så roligt! Vem kommer jag att få se... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 146
Senast: rubytoo
·
Fälttävlan Jaja Här kommer lite bilder från vår fälttävlansdebut, och bara så ni vet han skulle aldrig gå någon fälttävlan någonsin. Så detta är...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: rubytoo
·
L
Tävling Så här står det på hufvudsta ridklubbs hemsida :eek: stämmer det? Hade ingen aning om det :cool: för visst menar dom även på...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Jardina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka